خبرگزاری کار ایران

فردا؛ آغاز به کار هشتمین نمایشگاه بین المللی مادر، نوزاد و کودک

asdasd
کد خبر : ۵۳۴۵۹۸

هشتمین نمایشگاه بین المللی مادر، نوزاد وکودک فردا در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران گشایش می یابد، این نمایشگاه نمایشگاهی متنوع برای مادران، نوزادان و کودکان است که در آن هر چه را که مادران باید از قبل از تولد فرزندشان بدانند تا انواع خدمات مختلف آموزشی و بهداشتی تا انواع کالاها و صنایع مختلف نوزادان و کودکان ارائه و در معرض دید علاقمندان قرار می گیرد.

به گزارش ایلنا؛ در این نمایشگاه جدیدترین کالاها و وسایل کامل سیسمونی، مبلمان، اتاق خواب نوزاد و کودک و وسایل خواب بچه، خدمات مختلف مراکز پزشکی درمانی مادر، نوزاد و کودک، لوازم بهداشتی و درمانی و شوینده ها، مراکز مربوط به آموزش دوران بارداری، زایمان و تنظیم خانواده،مکمل های غذایی، پوشاک مادر، نوزاد و کودک،کلیۀ وسایل مرتبط به حمل و حفظ ایمنی نوزاد ، نشریات، شرکت های خدماتی مربوط به نگهداری و پرستاری از کودک و نوزاد، مهدکودک ها و مراکز آموزشی، لوازم خانگی مربوط به نوزاد و کودک و  انواع اسباب بازی ها ارائه و در معرض دید علاقمندان قرار می گیرد.

توجه ویژه به مسائل مختلف رفاهی، درمانی و بهداشتی مادران، نوزادان و کودکان، رقابت بین تولید کنندگان و عرضه کنندگان کالاها و خدمات در این حوزه، بازاریابی و بازارسازی، توجه به تولیدات داخلی و تبادل تجربیات بین تولیدکنندگان و عرضه کنندگان خدمات داخلی و خارجی این حوزه، مهمترین اهداف برگزاری" هشتمین نمایشگاه بین المللی مادر، نوزاد و کودک" است.

در هشتمین نمایشگاه بین المللی مادر، نوزاد و کودک که در سالن های(7- سری 25 و 27) نمایشگاه بین المللی تهران برپا میشود، در کنار شرکت های داخلی، شرکت ها و نمایندگی هایی از کشورهای (کره جنوبی، بلغارستان، هلند، آلمان، ترکیه، چین و انگلستان) حضور دارند.

رئیس ستاد برگزاری هشتمین نمایشگاه بین المللی مادر، نوزاد و کودک گفت: امروزه نوزادان و کودکان سرمایه‌های معنوی، معماران سازندگی، مولدان مایحتاج زندگی و آموزندگان دانش و پژوهش آیندة جامعه و کشور هستند و لذا مراقبت در تربیت، سلامت، رشد و تکامل فکری، ایمنی آنها امری ضروری و حیاتی است

محتشم امیری اضافه کرد: یکی از فرصت های بسیار مهم در معرفی و شناسایی توانایی‌ها و قابلیت‌های واحدهای تولیدی، تجاری و خدماتی، حضور در نمایشگاهها است و حضور در نمایشگاه باعث می‌شود تا توانمندی بنگاه‌های مختلف به معرض نمایش گذاشته شده و زمینه برای دست یافتن به بازارهای جدید فراهم گردد.

در این نمایشگاه همچنین گروه های مردم نهاد( (NGOو سازمانهای غیردولتی حامی مادر و کودک، مهدکودک ها و مراکز آموزشی مربوط به کودکان، شرکتهای خدماتی مربوط به نگهداری و پرستاری از کودک و نوزاد و نشریات، کتاب ها و کلیه خدمات اطلاعاتی مادران و کودکان نیز حضور دارند.

برپایی غرفه های ویژه برای معاینه رایگان کودکان و نوزادگان، معاینه جسمی، بینایی سنجی و چشم پزشکی، تست هوش و دیگر مسائل مربوط به سلامتی کودکان و نوزادان؛ از دیگر برنامه های هشتمین نمایشگاه بین المللی مادر، نوزاد و کودک خواهد بود.

هشتمین نمایشگاه بین المللی مادر، نوزاد و کودک از فردا تا 25 شهریور ماه هر روز از ساعت 10 تا 18 در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران آماده بازدید علاقمندان است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز