خبرگزاری کار ایران

توسعه رشته های مختلف ورزشی کشور، محور اصلی نمایشگاه بین المللی ورزش

asdasd
کد خبر : ۵۳۲۷۷۲

شانزدهمین نمایشگاه بین المللی ورزش و تجهیزات ورزشی در مصلی بزرگ بزرگ امام خمینی(ره) در حال برگزاری است،توسعه رشته های مختلف ورزشی بویژه ورزش های پایه و همگانی مهمترین محور برگزاری امسال این نمایشگاه است که با حضور وزیر ورزش و جوانان آغاز بکار کرده است.

به گزارش ایلنا؛ در این نمایشگاه که حضور شرکت های ایرانی بسیار چشمگیر است، ادارت ورزش و جوانان استان های مختلف و فدراسیون های ورزشی نیز حضور و مشارکت دارند.

در این نمایشگاه؛ انواع پوشاک و کفش ورزشی، لوازم و تجهیزات ورزش های گروهی مانند فوتبال، والیبال ، بسکتبال، هندبال و غیره، تجهیزات ورزش کشتی،  تجهیزات استخر، تجهیزات بدنسازی و تناسب اندام، انواع لوازم و تجهیزات ورزش های رزمی، آبی و هوایی، دوچرخه  سواری، ورزش¬های فکری،انواع تجهیزات و وسایل شنا، ورزش ها و مسابقات آبی و قایقرانی، لوازم و تجهیزات پزشکی،  ورزشی، مکمل های غذایی، دارویی و پروتئینی، نهادها و شرکت های  ارائه دهندگان خدمات ورزشی و ادوات و تجهیز مراکز و سالن های ورزشی ( کف پوش¬ها ، تابلوها و...) ارائه و در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.

توجه ویژه به حوزه ورزش کشور، ارتقاء ورزش های همگانی و قهرمانی، توسعه اماکن ورزشی، ارائه آخرین دستاوردها و تکنولوژی های حوزه ورزش و تجهیزات ورزشی، توجه و توسعه ورزش های پایه، توسعه ورزش مدارس، آشنایی با پیشرفت های صورت گرفته در حوزه تجهیزات ورزشی و ایجاد فضای رقابتی و ارتقاء کیفی تولیدات و تجهیزات ورزشی، از دیگر مهمترین اهداف برگزاری شانزدهمین نمایشگاه بین المللی ورزش و تجهیزات ورزشی است.

در این نمایشگاه که در فضایی بالغ بر20 هزار متر مربع برپا شده، نمایندگانی از کشورهای؛ ایتالیا،آلمان،استرالیا،ترکیه، اسپانیا،هلند،چین،سوئیس،فرانسه،هند و روسیه حضور و مشارکت دارند.

شانزدهمین نمایشگاه بین المللی ورزش و تجهیزات ورزشی تا 16 شهریور ماه هر روز از ساعت 10 صبح تا 19 عصر در شبستان اصلی مصلی بزرگ امام خمینی (ره)، آماده بازدید علاقمندان است.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز