خبرگزاری کار ایران

برگزاری المپیاد ملی مهارت‌های خدمات فنی به همت بخش خصوصی

asdasd
کد خبر : ۵۲۰۱۹۱

المپیاد ملی شناسایی و ارتقاء مهارت های خدمات فنی، روز گذشته به همت یکی از شرکتهای پیشرو و فعال در حوزه تولید لوازم خانگی و با همکاری سازمان فنی و حرفه ای کشور با مشارکت ده ها تکنیسین جوان و در سه گرایش فنی برگزار شد.

به گزارش ایلنا؛ این المپیاد در راستای عنایت به بیانات مقام معظم رهبری درخصوص ضرورت بالا بردن مهارت کارگران و جدی گرفتن موضوع مهارت افزایی در سه گروه اصلی؛ " لوازم خانگی" " لوازم صوتی و تصویری" و " سیستم های برودتی و حرارتی" برگزار شد.

در این المپیاد که در سه مرحله استانی، منطقه ای و کشوری برگزار شد 1900 نفر  با یکدیگر به رقابت پرداختند و در نهایت 45 نفر حائز رتبه های برتر شدند.

رقابت نهائی بین این 45 منتخب برگزار و در نهایت نفرات اول تا سوم هر یک از حوزه های این المپیاد انتخاب شدند و علاوه بر دریافت جوایز نفیس، راهی المپیاد جهانی شدند.

در این رویداد علاوه برحضور حداکثری تکنسین های فنی سازمان و نهادهای مختلف دولتی، تکنسین های آزاد و بخش خصوصی رشته های تاسیات برودتی و حرارتی، لوازم خانگی و لوازم صوتی و تصویری نیز حضور و مشارکت داشتند.

بی شک نگهداری مناسب و آموزش روش صحیح  استفاده از اقلام سرمایه ای، علاوه بر اینکه عمر بهره برداری استفاده از محصول را بالا می برد باعث کاهش هزینه ها شده و به نوعی به اقتصاد خانواده کمک می کند.از سوی دیگر ارتقاء مهارتهای تولید، نصب و راه اندازی محصولات تولیدی داخلی، علاوه بر افزایش حس اعتماد به نفس کارگران تولید، موجب افزایش سطح کیفی محصولات داخلی شده و گامی عملی در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و ارتقاء تولیدات داخلی محسوب می شود.

المپیاد ملی شناسایی و ارتقاء مهارت های خدمات فنی با اهدافی چون شناسایی استعدادهای برتر و تامین اشتغال آتی برای جوانان راغب به کار در این حوزه، آشنایی با جدیدترین روش های ارائه خدمات فنی و همچنین آموزش و ارتقاء توانمندیهای افراد منتخب جهت حضور موفق درالمپیاد مهارت جهانی, سازماندهی و برنامه ریزی شده است.

شرکت کنندگان در این المپیاد و همچنین متقاضیان و علاقمندان شرکت کننده در المپیاد های بعدی این حوزه می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با مرکز المپیاد با شماره تلفن 84733 تماس بگیرند و یا به پایگاه اینترنتی www.Goliran.ir مراجعه نمایند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز