خبرگزاری کار ایران

شورای اطلاع رسانی ؛ اتاق فکر سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی است

asdasd
کد خبر : ۵۱۳۹۱۶

با حضور مشاور رسانه ای وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیر روابط عمومی سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران ، سومین نشست شورای اطلاع رسانی شرکت شهرکهای صنعتی چهارمحال و بختیاری برگزار شد

به گزارش ایلنا به نقل از  روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان چهار محال و بختیاری " غلامرضا دیوسالار" مدیر روابط عمومی سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران طی سخنانی در این نشست ، گفت: در عصری که بر مدار لحظه می گذرد ؛ عدم شناخت از شهرکها و نواحی صنعتی ، صنایع کوچک و محصولات آن و حتی سازمان های توسعه ای دولتی که حامی این بخش ها به شمار می روند ، معلول ضعف در امر اطلاع رسانی است.

وی افزود: به همین منظور ، تشکیل شورای اطلاع رسانی در سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران و همچنین تعمیم آن به شرکت های تابعه در استان ها  ضرورت پیدا کرد و در واقع شورای اطلاع رسانی اتاق فکر مشورتی و رسانه ای برای این سازمان و شرکت های تابعه ی استانی است.

دیوسالار تأکید کرد: توجه به مصوبات شوراهای اطلاع رسانی در سلسله مراتب سازمانی ، الزامی است. چون اعتقاد بر آن است که نتایج اجرای مصوبات شورای اطلاع رسانی برای معرفی بهتر این سازمان توسعه ای و به طریق اولی؛ بخش صنعت با محوریت صنایع کوچک و واحدهای مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی، سودمند خواهد بود.

" سونیا پوریامین "مشاور رسانه ای وزیر صنعت ، معدن و تجارت نیز در این نشست ضمن برشمردن مزایای شورای اطلاع رسانی ، اظهار داشت: بخش خصوصی تمایل چندانی به تبلیغات ندارد و یکی از وظایف شورای اطلاع رسانی تعریف پروژه و توجیه بخش خصوصی برای توجه به امر تبلیغات است.

وی افزود: به عنوان یک رسانه ای اعتقاد دارم که هزینه های مالی ، آخرین مرحله است و در وهله ی نخست باید فکر کرد جریان رسانه ای با چه راهبردی می تواند مصالح و منافع تولید در استان را تأمین کند. بنابراین مشکلات اساسی در امر اطلاع رسانی و تبلیغات نه با پول ، که با اندیشه و تفکر قابل تحلیل هستند.

در ابتدای این  نشست ؛ اعضای شورای اطلاع رسانی شرکت شهرکهای صنعتی چهارمحال و بختیاری در راستای تقویت جایگاه این شورا به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

لازم به توضیح است که مشاور رسانه ای وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیر روابط عمومی سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران در سفر یک روزه به استان چهارمحال و بختیاری علاوه بر شرکت در سومین نشست شورای اطلاع رسانی شرکت شهرکهای صنعتی این استان ، از سه شهرک صنعتی شهرکرد، بلداجی و بروجن و همچنین پنج واحد تولیدی مستقر در این شهرک ها بازدید کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز