خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی

برداشته شدن ۹۱۹ تحریم پس از برجام یعنی حل ۹۱۹ مشکل کشور

asdasd
کد خبر : ۵۱۲۱۴۱

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی تاثیرات برجام بر اقتصاد کشور را مثبت دانست و گفت: برداشته شدن ۹۱۹ تحریم یعنی ۹۱۹ مشکل کشور حل شده است.

به گزارش ایلنا غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی درباره تاثیرات برجام بر اقتصاد کشور افزود: وقتی ۹۱۹ تحریم برداشته شد یعنی ۹۱۹ مشکل بزرگ کشور حل شده است و به امیدخداوند و به کوری چشم دشمنان، ۲۴۵ تحریم باقی مانده نیز برداشته خواهد شد و ایران نشان داد که به دنبال سلاح و بمب هسته ای نیست و این اجماع بین المللی ضد ایرانی را از بین برد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی درباره تاثیرات اقتصادی برجام نیز اظهار داشت: همین که امروز در مرحله ای نیستیم تا بخواهیم نفت را در برابر غذا معاوضه کنیم از دستاوردهای بزرگ است.

وی تصریح کرد: امروز صادرات نفت ایران به بیش از سه میلیون بشکه در روز رسیده و می توانیم نفت خود را به آنهایی که می خواهیم بفروشیم و درباره پول فروش نفت خودمان تصمیم می گیریم که کجا هزینه کنیم و چه بخریم که از آثار مثبت اقتصادی برجام است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس با طرح این پرسش که اگر برجام نبود در کدام نقطه بودیم؟ اظهار داشت: عده ای کارشان خراب کردن برجام از روی خیرخواهی، ناآگاهانه و حتی آگاهانه در جهت منافع صهیونیست و آمریکا و سعودی ها است، اما طرفداران برجام می گویند که ما از شعب ابی طالب که ترسیم شده بود فاصله گرفتیم و نگذاشتیم کشورمان وارد فقر و گرسنگی شود.

وی گفت: تحریم در مقطعی براساس سوء مدیریت و سوء تدبیر ایجاد شد وگرنه ما نباید به دنبال برجام بودیم، بلکه می توانستند کار را به برجام نرسانند.

جعفرزاده گفت: در هر صورت می توان با سیاست های اقتصاد مقاومتی کشور را به نقطه ای رساند که تحریم های مجدد بی اثر باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز