خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام:

بنیاد برکت در راستای محرومیت زدایی تا پایان سال 200 مدرسه می‌سازد

asdasd
کد خبر : ۵۰۹۹۳۲

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گفت: 200 مدرسه تا پایان سال 96 در مناطق محروم احداث می شود.

محمد مخبر با اشاره به لزوم ارتقای شاخص های آموزشی و پرورشی در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته،  افزود : آموزش و پرورش یکی از اساسی ترین مسائل کشور است و رشد شاخص های آموزشی و پرورشی در مناطق محروم از اهمیت بالایی برخوردار است .

وی با تاکید بر اینکه دانش آموزان ما در مناطق محروم با مشکلات جدی مواجه هستند ، خاطرنشان کرد: از دو سال گذشته با محوریت آموزش و پرورش برخی از دستگاهها هماهنگ شدند تا در زمینه محرومیت زدایی اقدامات منسجمی داشته باشند .

وی گفت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام نیز که از گذشته در زمینه مدرسه سازی فعال بوده و متعهد به ساخت 1000 مدرسه در سراسر کشور است، تاکنون توانسته 800 مدرسه را احداث و تحویل آموزش و پرورش دهد .

مخبر افزود: این ستاد حتی در زمینه آموزشی نیز کمک هایی به وزارت آموزش و پرورش در مناطق محروم و کم‌برخوردار داشته است و در زمینه سلامت دانش آموزان نیز طرح هایی را به اجرا گذاشته است .

وی گفت: تا پایان سال جاری 200 مدرسه دیگر در مناطق محروم احداث می شود و این مناطق شاهد رشد شاخص‌های آموزشی و پرورشی خواهند بود.

ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در پی توصیه رهبر معظم انقلاب برای ساخت 1000 مدرسه در مناطق محروم کشور، از طریق بنیاد برکت، تا کنون ساخت بیش از 800 مدرسه را به پایان رسانده و تا پایان سال جاری، 1000 مدرسه را به طور کامل تکمیل خواهد کرد. به گفته مسئولان بنیاد برکت، پس از پایان ساخت هزار مدرسه هم، بنیاد برکت تلاش خواهد کرد تا پیش از سال 1400، هزار مدرسه دیگر در مناطق محروم کشور بسازد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز