خبرگزاری کار ایران

ارتقای کیفی فرایند نورد ورق در فولاد مبارکه

asdasd
کد خبر : ۵۰۶۵۷۵

سرپرست تعمیرات کارگاه غلتک ناحیۀ نورد سرد در ادامه به دیگر نقاط قوت این پروژه اشاره کرد و گفت: ساخت حجم زیادی از قطعات موردنیاز جهت ایجاد امکان سنگ زنی با چوک و همچنین ماشینکار و اصلاح قطعات قابل استفاده مانند بستر ماشین و بسیاری تجهیزات دیگر، در تعمیرگاه مرکزی فولاد مبارکه به انجام رسید

به گزارش ایلنا به نقل از فولاد مبارکه؛محمد امینی پور با اعلام این خبر افزود: طی قراردادی که با شرکت هرکولس آلمان منعقد شد، پروژه ای با عنوان نوسازی (Modernization) ماشین سنــــگ زنــــی غلتک های پشتیبان در نورد سرد تعریف شد. هدف از این پروژه، ارتقای کمی و کیفی فرایند سنگ زنی غلتک های پشتیبان با استفاده از تکنولوژی به روز دنیا در زمینۀ ماشینهای CNC و همچنین ایجاد امکان سنگ زنی غلتک های پشتیبان نورد سرد با چوک بود که با اجرای این پروژه، تمامی این اهداف محقق شد.

وی زمان اتمام فعالیتهای اجرایی این پروژه را اواخر سال گذشته و بهرهبرداری از آن را از ابتدای سال جاری اعلام کرد و با بیان اینکه اجرای این پروژه یکی از افتخارات بزرگ این ناحیه است، افزود: تمامی مراحل دمونتاژ و نصب ماشین، شامل اصلاح قطعات و تجهیزات قبلی قابل استفاده و نصب تجهیزات جدید مکانیکی و برقی به وسیلۀ تیم اجرایی کارگاه غلتک نورد سرد، با نظارت کارشناس شرکت هرکولس و بدون حضور تیم اجرایی پیمانکار مربوطه نصب شد.

سرپرست تعمیرات کارگاه غلتک ناحیۀ نورد سرد در ادامه به دیگر نقاط قوت این پروژه اشاره کرد و گفت: ساخت حجم زیادی از قطعات موردنیاز جهت ایجاد امکان سنگ زنی با چوک و همچنین ماشینکار و اصلاح قطعات قابل استفاده مانند بستر ماشین و بسیاری تجهیزات دیگر، در تعمیرگاه مرکزی فولاد مبارکه به انجام رسید که ضمن کاهش هزینۀ پروژه، از خروج ارز نیز جلوگیری کرد.

امینیپور قابلیت سنگزنی غلتکهای پشتیبان با چوک، ترکیابی آنلاین سطح غلتک، امکان مشاهده و تصحیح اتوماتیک کراون و قطر غلتک و بسیاری قابلیتهای دیگر را ازجمله مزایای اجرای این پروژه در فولاد مبارکه دانست و خاطرنشان کرد: بهبود قابل توجه کیفیت سنگ زنی غلتک های پشتیبان، بر فرایند نورد ورق در خطوط مختلف ناحیۀ نورد سرد، تأثیر مثبت گذاشته است.

وی در پایان از حمایت معاونت بهره برداری، مدیریت ناحیۀ نورد سرد، واحدهای قراردادهای خرید، تعمیرگاه مرکزی، کارگاه غلتک نورد سرد، تعمیرات مرکزی ناحیۀ نورد سرد و کارکنان دلسوز و مجرب کارگاه غلتک نورد سرد که در اجرای این پروژه همکاری کردند، قدردانی کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز