خبرگزاری کار ایران

رشد چشمگیر رضایت مشتریان در شرکت سایپا یدک

asdasd
کد خبر : ۴۹۷۵۷۸

شرکت سایپا یدک در راستای ماموریت های خود مبنی بر افزایش رضایت مشتریان، بر اساس آخرین گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران موفق به رشد۴ درصدی شاخص رضایت مشتریان شد.

به گزارش ایلنا به نقل از سایپانیوز، سازمان خدمات پس از فروش سایپا با هدف ارائه خدمات مطلوب به مشتریان، در سال گذشته با بهره گیری از سیستم ندای مشتریان(Voc) ، شناسایی ایده های خلاقانه، نوآوری و بهبود مستمر در فرآیندهای کاری، اقدامات موثری در عرصه خدمات پس از فروش انجام داده است.

در این راستا مطابق آخرین گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، شرکت سایپا یدک موفق به جهش 4 درصدی شاخص رضایت مشتریان در حوزه خدمات پس از فروش در سال 95 شده که این میزان، بالاترین درصد رشد در رضایتمندی مشتریان در بین شرکت‌های خدمات پس از فروش و عامل مثبتی در جهت رشد2.9 % این شاخص در صنعت خودرو در سال 95 شده است . شرکت سایپایدک با شبکه خدمات پس از فروش گسترده مشتمل بر 1411 نمایندگی مجاز، عاملیت فروش و تعمیراتی است که در راستای رسیدن به هدف عالی جلب رضایتمندی ذی نفعان و به ویژه مشتریان با بهترین شیوه ممکن و نوآورانه در افق 1400، با بهره مندی از کارکنانی توانمند، اخلاق مدار و پاسخگو، تلاش دارد به عنوان برترین و محبوب ترین سازمان خدمات پس از فروش کشور شناخته شود.

همچنین رحیم علیشاهی مدیرعامل سایپا یدک با اشاره به آخرین گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، اظهار کرد : بر اساس این گزارش، سایپا یدک موفق شده است با تمرکز بیش از پیش بر تامین به موقع قطعات یدکی و همچنین افزایش کیفیت خدمات به مشتریان در نمایندگی های سایپا، شاخص رضایت مشتریان را ارتقا دهد. بر این اساس سایپایدک موفق به تحقق دستورات وزارت صنعت، معدن و تجارت در خصوص افزایش رضایت مشتریان شده که این روند در سال جاری رو به رشد خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز