خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک وشهرک‌های صنعتی ایران خبر داد:

ارائه آموزش مدیریتی و مهارتی به بیش از ۱۶۰ هزار نفر در شهرک‌های صنعتی کشور

asdasd
کد خبر : ۴۸۵۲۷۷

معاون وزیر صنعت معدن و تجارت طی بازدید از شهرک‌های صنعتی لوشان وخرشک شهرستان رودبارودرنشست باجمعی از مسعولان شهرستان و صنعتگران با اشاره به عدم افزایش قیمت اراضی در۸۰ درصد از شهرکهای صنعتی کشور گفت: در۲۰درصد شهرکهای صنعتی نیز قیمت اراضی براساس نرخ تورم محاسبه و به صنعتگران۵درصد وشرکتهای دانش بنیان ۱۰تخفیف داده می شود.

به گزارش روابط عمومی ، مهندس علی یزدانی در ادامه بابیان اینکه بازدید از۵۰۰ناحیه صنعتی در دستور کار ما قرار دارد، اضافه کرد:هدف از این بازدیدها براساس برنامه ریزی های انجام شده در سازمان وتحقق بیانات مقام معظم رهبری درشعار سال ، سیاستهای ریاست محترم جمهوری وستاد اقتصاد مقاومتی صورت می گیرد.

وی افزود: در سفر سه روزه به گیلان از دو سوم شهرکهای صنعتی استان بازدید و مشکلاتشان را بررسی نموده وموانع بنگاه‌ها و کمبودهای زیرساختی مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک وشهرکهای صنعتی  ایران،  شهرک صنعتی لوشان را از شهرکهای قدیمی ومهم کشور عنوان کرد و اظهارداشت: در این شهرک قدیمی واحدهایی وجود دارند که تولیداتشان در کشور قابلیت رقابت دارند.

این مسئول اضافه شدن راه آهن، وجود بزرگراه، تصفیه خانه، فیبرنوری و...را ازمزیتهای این شهرک دانست و خاطرنشان کرد: این شهرک باید ساماندهی وبه مبلمان آن توجه شود.

وی افزود: طی سه ماه آینده بخشی از مشکلات این شهرک رفع خواهد شد و دیگر موانع آن که نیاز به تفاهم با سازمانهای دیگر دارد نیز در دستور کار ما قرار می گیرد.

یزدانی در بخش دیگری از سخنان خود آموزش  را یکی از رسالت های اصلی سازمان برشمرد و تصریح کرد: دراین زمینه تا کنون بیش از ۱۶۰هزارنفر درشهرکهای صنعتی کشور به صورت رایگان آموزش مدیریتی و مهارتی دیده اند .

وی افزود: در زمینه پژوهش برخی از هزینه‌های تحقیقاتی توسط سازمان پرداخت می شود  همچنین۵۰درصد هزینه  جهت شرکت در نمایشگاههای داخلی وبخشی از هزینه های نمایشگاههای خارجی را سازمان پوشش می دهد .

یزدانی بابیان اینکه فضای کسب و کار در کشور بهبود یافته است، بیان داشت: در سال گذشته ۴هزارو۳۱قرارداد در کشور منعقد شد که ۷۳۰ قرار داد در ۵ روز پایانی سال بسته شد که این امر نشان از بهبود فضای کسب و کار در کشور دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز