خبرگزاری کار ایران

الزام به صدور مجوزهای حوزه کشاورزی تنها از طریق سامانه پنجره واحد

asdasd
کد خبر : ۴۸۱۵۳۰

معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی در نامه‌ای خطاب به رؤسای سازمان جهاد کشاورزی استان‌ها بر صدور مجوزهای حوزه کشاورزی تنها از طریق سامانه صدور مجوزها تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی وزارت جهادکشاورزی طی نامه‌ای خطاب به رؤسای سازمان جهادکشاورزی استانها بر صدور مجوزهای حوزه کشاورزی تنها از طریق سامانه صدور مجوزها تاکید کرد.

در متن نامه عبدالمهدی بخشنده آمده است: پیرو ابلاغیه 8147/94 مورخ 07/10/94 با موضوع تهیه سامانه متمرکز صدور مجوزها به اطلاع می‌رساند؛ سامانه مذکور در حوزه‌های دام و طیور، حوزه گلخانه و قارچ خوراکی، گیاه پزشکی، صنایع تبدیلی و تکمیل و همچنین تمدید پروانه چرای دام و پرداخت مشوق‌های صادراتی محصولات کشاورزی از طریق آدرس اینترنتی www.EAGRI.MAJ.IR در سراسر کشور عملیاتی و اکثر خدمات مذکور در حال ارائه است.

در ادامه این نامه بر همکاری مدیران سازمان جهادکشاورزی استانها تاکید و اشاره شده است: از آنجائی که بخش عمده ای از مجوزهای طراحی شده در قالب سامانه مزبور در حال حاضر توسط سازمانهای نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی و نظام دامپزشکی در دست انجام می باشد لذا مقتضی است به منظور هماهنگی و یکپارچگی در سطح کشور و جلوگیری از هرگونه موازی کاری دستور فرمائید همکاری لازم توسط کلیه مدیران آن سازمان در راستای ارائه مجوزهای مربوط صرفاً از طریق سامانه متمرکز صدور مجوزهای وزارت جهاد کشاورزی به آدرس یاد شده و دستگاه های متولی مذکور معمول و نظارت لازم صورت پذیرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز