خبرگزاری کار ایران

رییس شورای سیاست‌گذاری جایزه دادمان:

جایزه دادمان، فرصتی برای تقدیر از جامعه مهندسان/ تلاش برای تبدیل شدن جایزه به یک برند بین‌المللی

asdasd
کد خبر : ۴۶۷۳۱۱

محمد دامادی نماینده دوره نهم و دهم مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه ساری و میاندرود در اولین نشست شورای سیاست‌گذاری جایزه دادمان بیان کرد: جایزه دادمان فرصتی است تا بتوانیم اندکی از زحمات جامعه مهندسی را تقدیر و از طرف دیگر این جایزه را به یک برند بین‌المللی تبدیل کنیم.

به گزارش ایلنا، رییس شورای سیاست‌گذاری جایزه دادمان در نشست شورای سیاست‌گذاری جایزه دادمان که با حضور مسئولین وزارت راه و شهرسازی ، اعضای سازمان نظام مهندسی استان تهران و دیگر فعالان حوزه راه  وشهرسازی چهارشنبه 13 بهمن برگزار شد، بیان کرد: به عنوان نماینده مجلس در دوره نهم و دهم، همواره اذعان کردم که مهندسان کشور مهمترین عوامل رشد و ترقی کشور محسوب می‌شوند اما همواره مظلوم واقع شده‌اند. متاسفانه نگاه درستی به این حوزه وجود نداشته و اگر امروز مسئولین کمک نکنند، نمی‌توانیم شاهد رشد و ترقی کشور باشیم.

دامادی ضمن بیان این موضوع که جایزه دادمان فرصتی است برای توجه به جامعه مهندسان و متعاقبا رشد و توسعه کشور ، افزود: طی جلساتی که با مقامات بلندپایه کشوری از جمله رئیس جمهوری و معاون اول ایشان دکتر جهانگیری برگزار شد، همواره بر این نکته تاکید کردیم که کشورمان چهره‌های علمی بسیاری دارد که باید تقدیر شوند تا انگیزه‌ای برای ادامه فعالیت و ترغیب دیگران به فعالیت باشد.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: جایزه دادمان فرصتی است تا بتوانیم اندکی از زحمات این عزیزان را جبران کنیم و از طرف دیگر این جایزه را به عنوان یک برند بین‌‌المللی در جهان شناخته شود.

همایش تقدیراز چهره­‌های ماندگار و کارآفرینان برتر راه و شهرسازی ایران(جایزه دادمان)  18 اسفند سال جاری برگزار می­‌شود که در اولین دوره خود پذیرای کلیه آثار  و طرح‌­ها در حوزه راه و شهرسازی در سه بخش اصلی «ابنیه و ساختمان»، «حمل و نقل» و «شهرسازی و معماری» است.گفتنی است مهلت ارسال آثار 15 دی تا 30 بهمن 95 است. علاقمندانمی­‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت همایش به آدرس www.dadmanawards.ir مراجعه کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز