خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل آب و فاضلاب استان اصفهان:

طرح فولاد مبارکه برای جمع آوری، تصفیه و استفاده از پسابهای شهری در صنعت بی نظیر است

asdasd
کد خبر : ۴۵۸۴۰۷

به گزارش ایلنا، مدیرعامل آب و فاضلاب استان اصفهان به همراه جمعی از مدیران ارشد این سازمان در جریان دیدار با مدیرعامل، معاونان و مدیران شرکت فولاد مبارکه، راههای تسریع در بهره برداری پروژه بیع متقابل اداره آب و فاضلاب استان و فولاد مبارکه به منظور خرید و انتقال پساب شهرستانهای مبارکه و لنجان و نیز استفاده بهینه از این پسابها را در صنعت مورد بررسی و تبادلنظر قرار دادند.

به گزارش خبرنگار فولاد، دکتر بهرام سبحانی مدیرعامل فولادمبارکه در این نشست ضمن تأکید بر لزوم انجام به موقع تعهدات طرفین گفت: مصمم هستیم با اولویتبندی اجرای این پروژه، هر چه سریعتر گلوگاههای احتمالی پیش روی را تا اجرای کامل طرح برطرف نمائیم.

وی اظهار امیدواری کرد: با همدلی که بین دو مجموعه وجود دارد، این پروژه هر چه سریعتر به بهرهبرداری برسد.

بنابراین گزارش در ادامه این نشست هاشم امینی مدیرعامل آب و فاضلاب استان اصفهان نیز بیان کرد: مشارکت فولادمبارکه در اجرای این پروژه و توجه این شرکت به مسئولیتهای اجتماعی بسیار ارزشمند و در کشور بهعنوان یکی از بینظیرترین پروژهها مطرح است.

وی افزود: در این پروژه فولاد مبارکه یک نگاه بلندمدت و استراتژیک برای تأمین آب داشته که این موضوع در حوزه مدیریت آب استان نیز بسیار با اهمیت میباشد. بدین منظور بهعنوان مدیر ارشد شرکت آب و فاضلاب استان از این پروژه به طور جدی حمایت مینمایم و از سایر همکاران خود نیز خواستهایم تمام تلاش خود را برای بهرهبرداری هر چه سریعتر از این پروژه بهکارگیرند.

امینی با تأکید بر همراهی و تأمل و رفع مشکلات احتمالی پیشروی برای اتمام این پروژه از کمیته راهبری پروژه خواست با تعامل مسئولان این پروژه در فولاد مبارکه و آبفا در تسریع پیشرفت فیزیکی پروژه اقدام نمایند.

مدیرعامل آبفای استان اصفهان این پروژه را یک اقدام مهم در بخش محیط زیست در سطح منطقه دانست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز