خبرگزاری کار ایران

افزایش 30 درصدی تولید در گروه خودرو سازی سایپا با استفاده از محصولات فولاد مبارکه

asdasd
کد خبر : ۴۵۵۷۳۸

در این دیدار که محور اصلی آن را افزایش تولید شرکت خودروسازی سایپا و به تبع آن افزایش نیاز این شرکت به ورقهای فولادی مورد استفاده در صنعت خودروسازی تشکیل می‌‌داد، دکتر جمالی مدیرعامل این گروه خودروسازی در مصاحبه با خبرنگار فولاد گفت: خوشبختانه طی چند ماه گذشته در صنعت خودرو سازی کشور اتفاقات خوبی رخ داده است به نحوی که در گروه سایپا بیش از 30 درصد افزایش تولید داشته‌‌ایم که برای تأمین سازو کار این افزایش تولید لازم بود که با فولاد مبارکه به عنوان بزرگترین تأمین‌کنندگان ورق شرکت خودرو سازی سایپا هماهنگی بیشتری داشته باشیم و با همفکری مدیریت فولاد مبارکه راهکارهای تأمین ورق مورد نیاز خود را بررسی نمائیم.

وی در خصوص نتایج این نشست گفت: با توجه به راهکارهایی که در این جلسه از سوی طرفین ارایه و مورد بررسی قرار گرفت مقرر گردید ورق مورد نیاز برای این افزایش تولید را با بکارگیری راهکارهای مورد اجرا در هر دو شرکت و بدون نیاز به واردات از فولاد مبارکه تأمین کنیم.

مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا ضمن قدردانی از همکاری شرکت فولاد مبارکه اصفهان که در این جهش تولید، شرکت خودروسازی سایپا را همیاری نمودند، تصریح کرد: هم اکنون شرکت خودروسازی سایپا سالانه 300 هزارتن ورق فولاد مبارکه را در خطوط تولید خود مصرف می‌‌کند.

دکتر جمالی افزود: با توجه به اینکه ورقهای فولاد مبارکه به لحاظ کیفی آنقدر مطلوب هستند که تولید کنندگان اروپایی نیز متقاضی آن هستند، باید اذعان داشت، آندسته از ورقهای این شرکت هم که در خطوط سایپا به کار برده می‌‌شوند به لحاظ کیفی از سطح خوبی برخوردارند تا جائیکه به جرأت می‌‌توان گفت: خودروسازی سایپا بزرگترین مصرف کننده ورق سرد فولاد مبارکه است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: به منظور ارتقای هرچه بیشتر سطح همکاری‌‌های دو شرکت در بخش کمی و کیفی محصول مقرر گردید نمایندگانی از طرفین در خطوط تولید شرکت فولاد مبارکه و سایپا حضور داشته باشند تا با تبادل اطلاعات بتوانند این روند روبه رشد را بهبود بخشند.

او خاطر نشان کرد: فولادمبارکه افتخاری است برای کشور ایران و مدیریت این شرکت بویژه در شرایط فعلی بخوبی توانسته است در صنعت فولادکشور نقش آفرینی کند. ما مطمئنیم با برنامه‌‌های راهبردی که هم اکنون فولاد مبارکه در دستور کار خود قرار داده است در آینده نزدیک این نقش بی بدیل در صنعت فولادکشور به شکل گسترده تری نمود و ظهور می یابد.

وی با ذکر این مهم که دولت 3 درصد از رشد اقتصادی خود را در بخش خودرو دیده است، گفت: 2/1درصد این رشد در شرکت سایپا تعریف شده است که برای دست یابی به این هدف می‌‌طلبد در بخش تأمین ورق از سوی فولادمبارکه در حاشیه امنیت بیش‌‌تری قرار گیریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز