خبرگزاری کار ایران

تمام نکاتی که قبل از سفارش سایت وردپرسی باید بدانیم!

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۵۱۱۹

سایت وردپرسی سایتی است که با استفاده از یک سیستم مدیریت محتوایی بر پایه وردپرس ساخته می شود. وردپرس یک پلتفرم محبوب، رایگان و منبع باز است که به کاربران خود اجازه می دهد تا بدون نیاز داشتن به دانش برنامه نویسی و اطلاعات ویژه ای مثل آن اقدام به طراحی وبسایت حرفه ای خود نمایند.

وردپرس برای استفاده آسان طراحی شده؛ بدون داشتن دانش برنامه نویسی هم، شما می توانید مشغول گرفتن سفارش سایت فروشگاهی، شرکتی و ... بر پایه وردپرس شوید و با تسلط کامل بر آن، اقدام به طراحی سایت شرکتی وردپرس نمایید. تابان شهر با سابقه ای قابل توجه در طراحی سایت های وردپرسی مجموعه ای حرفه ای برای ساخت سایت برند شما است.

اهمیت طراحی وبسایت حرفه ای

در دنیای امروز، طراحی وبسایت حرفه‌ ای و داشتن آن برای هر کسب‌وکار یا فردی که به دنبال موفقیت آنلاین است، ضروری می باشد. طراحی وبسایت حرفه ای را می شود اولین گام برای ایجاد ارتباط با مشتریان بالقوه برشمرد. افزایش نرخ تبدیل، افزایش برندینگ و ایجاد تمایز با رقبا را می توان از مهمترین مزیت های طراحی وبسایت حرفه ای به حساب آورد.

مراحل سفارش سایت فروشگاهی

انتخاب نوع سایت اولین گام در مراحل سفارش سایت فروشگاهی است. انتخاب پلتفرم و شرکت طراحی سایت فروشگاهی هم گام های مهم بعدی در مراحل سفارش سایت فروشگاهی هستند. در مرحله پایانی از مراحل "سفارش سایت فروشگاهی" و پس از عقد قرارداد، طراحی و توسعه سایت صورت گرفته و تست و تحویل سایت انجام می شود.

طراحی سایت شرکتی وردپرس و مزایای آن

طراحی سایت شرکتی وردپرس معمولاً از نظر اقتصادی به صرفه تر از طراحی سایت اختصاصی است. همچنین سرعت را هم می شود از دیگر فاکتور های مهم و مزیت های طراحی سایت شرکتی وردپرس برشمرد. وردپرس پلتفرمی امن است. با وجود این مسئله، اما راه های مطمئن تری هم برای کسب اطمینان از امنیت در طراحی سایت شرکتی وردپرس، در بستر آن وجود دارد. برای این مورد می توانید از افزونه های مختلفی که به صورت ویژه برای امنیت وردپرس تهیه و تنظیم شده اند هم استفاده کنید.

 تمام نکاتی که قبل از سفارش سایت وردپرسی باید بدانیم!

مهمترین نکاتی که بهتر است پیش از سفارش سایت وردپرسی بدانید!

  • نوع وبسایت خود را مشخص کنید: امروزه از وبلاگ های برای انتشار محتواهای متنی، تصویری و ویدئویی، از سایت های شرکتی برای معرفی کردن شرکت، محصولات و خدمات آن و فروشگاه های اینترنتی برای فروش آنلاین محصولات و خدمات استفاده می شود.
  • اهداف خود را در ارتباط با سایت مشخص کنید: چه ویژگی هایی را برای سایت خود می خواهید؟ از آن انتظار ارائه چه امکاناتی را دارید؟ هدف تان از ایجاد  این سایت چیست؟ در انتظار بازدید چه تعداد بازدیدکننده در روز هستید؟ داشتن پاسخی مشخص برای هرکدام از این سوال ها می تواند مسیر شما را تسهیل کند.
  • بودجه خود را تعیین کنید: هزینه طراحی و توسعه دادن یک سایت وردپرسی، به عوامل مختلفی بستگی دارد؛ از جمله:
  1. نوع سایت
  2. امکانات سایت
  3. پیچیدگی طراحی سایت
  4. تجربه و تخصص سایت
  • درباره شرکت طراح سایت خود تحقیق کنید: بهتر است قبل از عقد قرارداد نمونه کارهای و تجارب موفق شرکت طراحی سایت مورد نظرتان را بررسی کنید. مطالعه نظرات مشتریان پیشین شرکت هم یک روش خوب دیگر در این مسیر است. قیمت ها و خدمات ارائه شده توسط شرکت های مختلف را بررسی و در نهایت بهترین گزینه را انتخاب کنید.
  • قبل از بستن قرارداد همه توافقات خود را به صورت کتبی ثبت کنید: جزئیات پروژه مثل نوع، امکانات و پیچیدگی و هزینه طراحی سایت را در قرارداد ذکر کنید و بر سر آن با شرکت طرف قرارداد به توافق برسید. ذکر تعهدات طرفین در این قرارداد گامی الزامی است.
  • درباره نحوه مدیریت و پشتیبانی وبسایت خود از شرکت طراحی سایت کسب اطلاع کنید: از شرکت طراحی سایت در مورد طول دوران ارائه خدمات پشتیبانی پس از تحویل سال سوال کنید و همچنین بر سر هزینه این دست خدمات با آن به توافق برسید.
  • در ارتباط با مالکیت محتوا و قالب سایت کسب اطلاع کنید: پیش از شروع فرآیند طراحی، درباره مالکیت محتوا و قالب سایت با طراح سایت خود به یک توافق کامل برسید. از این مسئله که پس از پایان کار، مالکیت محتوا و قالب سایت به خودتان متعلق است کسب اطمینان کنید.
  • پیش از تحویل گرفتن سایت آن را به صورت همه جانبه تست کنید: پس از تکمیل طراحی از به درستی کار کردن همه صفحات وبسایت خود اطمینان حاصل کنید. همچنین با استفاده از ابزار های آنلاین سرعت سایت را بررسی و در صورت وجود مشکل، آن را را با شرکت طراح مطرح کنید. همچنین توصیه می شود تا سایت خود را در مرورگر های مختلف تست کنید تا از سلامت ظاهری و عملکردی آن در هریک از آن ها مطمئن شوید.
  • درباره خدمات سئو و بهینه سازی سایت برای گوگل از شرکت طراح سوال کنید: در صورتی که شرکت مورد نظرتان ارائه دهنده خدمات سئو باشد، شما می توانید با بهره بردن از این خدمات سایت خود برای موتور جستجو بهینه کرده و جایگاه آن را در نتایج جستجو ارتقا بدهید.
  • از شرکت طرف قراردادتان بخواهید تا آموزش های لازم برای مدیریت سایت را به شما ارائه دهد: آموختن نحوه مدیریت سایت به شما کمک می کند تا محتوای سایت خود را به‌روزرسانی کرده و تغییرات لازم را در سایت خود ایجاد و اعمال نمایید.

با رعایت کردن نکات مطرح شده در این مطلب می توانید مطمئن باشید که در ادامه یک سایت با کیفیت و کارآمد خواهید داشت که می تواند پاسخگوی اهداف شما و نیاز های کاربران سایت تان باشد. این راهنمای جامع، نکات مهم و به خصوص کیفیت بی نظیر عملکرد تیم طراحی سایت تابان شهر : tabaneshahr.com باعث شده تا که متقاضیان طراحی سایت، جهت طراحی وبسایت مد نظرشان، این مجموعه حرفه ای و برند بسیار محبوب را انتخاب کرده و برای ادامه همکاری در پروژه های بعدی شان مورد اطمینان قرار دهند.

عوامل موثر بر هزینه طراحی سایت وردپرسی

تاثیرات هر عامل

نوع سایت

هزینه سایت های پیچیده تر بیشتر از سایت های ساده تر می باشد

امکانات مورد نیاز

استفاده از قالب های آماده هزینه طراحی را تا حد خوبی کاهش می دهد

افزونه ها

افزونه های حرفه ای مختلفی وجود دارند که تنها بخشی از آنها رایگان هستند

پشتیبانی و نگهداری

وجود امکان پشتیبانی فنی و بروزرسانی سایت بر هزینه آن موثر است

نتیجه گیری

همانطور که اشاره شد، وردپرس یک سیستم حرفه ای و قدرتمند مدیریت سایت و محتوای آن می باشد که امکان مدیریت بدون نیاز به سطح ویژه ای از دانش برنامه نویسی را برای متقاضیان فراهم می آورد. با استفاده از وردپرس، به آسانی وبسایت خود را طراحی، راه اندازی و مدیریت کنید. تیم طراحی سایت مجموعه تابان شهر این آمادگی را دارد که به سوالات متقاضیان و علاقه‌مندان در ارتباط با مسائل طرح شده در این مطلب و سایر مسائل مربوط به طراحی سایت های وردپرسی در قسمت کامنت ها پاسخ بدهد. برقرار و سلامت باشید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز