خبرگزاری کار ایران

خرید محصول بلانتون آغاز تعهد ماست/ بلانتون به عنوان یکی از 5 شرکت برتر حوزه لوازم خانگی کشور در سال 1405 +فیلم

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۸۹۱۰

قائم مقام هلدینگ همتا صنعت گفت: پرونده تولیدات سال 1402 را با رضایت نسبی به اتمام می‌رسانیم و امیدوار هستیم در سال 1403 با تولید محصولات با کیفیت‌تر به رضایت بیشتر و شرایط مطللوب خود برسیم.

 

عباس ابهری، در گفتگو اختصاصی با ایلنا گفت: شرکت بلانتون در طول 4 سال فعالیت خود به عنوان یک شرکت نوپا با رشد و پیشرفت فزاینده‌ای در حرکت بوده است. خوشبختانه عملکرد مجموعه در سال جاری مانند سال 1401 رو به رشد بوده و امیدواریم سرعت و کیفیت تولیدات در سال آینده نیز افزایش یابد.

توسعه ساختاری شرکت

وی در خصوص توسعه ساختاری شرکت افزود: گسترش ساختار شرکت همتا صنعت اتفاق مهمی است که در این مجموعه رخ داده است. با ایجاد مجموعه‌های مختلف در شرکت، زمینه و زیرساخت‌های تبدیل شدن به هلدینگ را پایه ریزی کرده‌ایم به طوریکه مسئولیت بخش بازرگانی بر عهده شرکت همتا صنعت، بخش تولید بر عهده شرکت مبتکران صنعت و حوزه خدمات پس از فروش و سرویس مشتریان نیز بر عهده شرکت همتا سرویس است.

راه اندازی مجموعه‌های جدید

ابهری ادامه داد: دو مجموعه دیگر از جمله همتا ترابر به گروه اضافه شده است که در حوزه لجستیک و حمل و نقل مسئولیت ارسال کالا و جابجایی مجموعه کالاهای تولیدی گروه همتا و دیگر شرکت‌های متقاضی را بر عهده دارد. همتا لونز نیز با توسعه فعالیت‌ها و زیرساخت‌های خود به عنوان یکی از مجموعه‌های مطرح در حوزه لوازم خانگی به صورت تخصصی مشغول به فعالیت است. همتا لونز برای تسهیل خرید لوازم خانگی در سبد خرید خود تمامی محصولات گروه بلانتون و دیگر شرکت‌ها را برای افرادی که توانایی خرید نقد ندارند به صورت اقساطی ارائه می‌دهد.

افزایش نیروی انسانی

قائم مقام هلدینگ همتا صنعت در رابطه با افزایش نیروی انسانی مجموعه اظهار داشت: در سال 1402 به میزان 30 الی 35 درصد نیروی انسانی مجموعه همتا صنعت را افزایش داده‌ایم و در حال حاضر نیز بیش از 170 نفر به طور مستقیم مشغول  به کار هستند. همچنین با نزدیک شدن به ایام نوروز حقوق و مزایا و عیدی تمامی پرسنل به طور دقیق و معین پرداخت شده است.

افزایش تولید

وی افزود: شرکت بلانتون در سال کاهش تورم و رشد تولید، شاهد افزایش 20 الی 25 درصدی نرخ تولید نسبت به سال 1401 بوده و همچنین تغییراتی در سبد تولید خود ایجاد کرده است. بلانتون به عنوان یک شرکت نوپا قطعاتی را به برخی تولیدکنندگان داخلی برای تولید محصولات خود ارائه می‌کرد که خوشبختانه در سال جاری تغییری در این روند ایجاد کرده‌ایم به طوری که شرکت بلانتون نیز با تولید محصولات خود به تهاتر محصول فی مابین خود و سایر شرکت‌های تولیدکننده می‌پردازد و همچنین ظرفیت تولید نسبت به سال گذشته را افزایش داده است.

رضایتمندی مشتریان

ابهری در رابطه با رضایت مشتریان از محصولات شرکت تصریح کرد: با توجه به نوپا بودن مجموعه، کاستی‌هایی در تولیدات وجود دارد. ولیکن روزانه بیش از 700 تماس در مجموعه خدمات پس از فروش مبنی بر افزایش تعداد نصب و رضایتمندی، نشان از ارتقای کیفیت و رضایتمندی مشتریان است.

سیستم لجستیک ارسال قطعات یدکی

وی ادامه داد: بهینه سازی و بهبود بخشی سیستم لجستیک ارسال قطعات از دیگر اقداماتی است که در سال جاری انجام شد تا در کمترین زمان قطعات یدکی مورد نیاز رانندگان مجموعه در سراسر کشور ارسال شود.

تبلیغات

قائم مقام هلدینگ همتا صنعت اظهار داشت: با توجه به حضور چشمگیر بلانتون در تمامی فروشگاه‌های زنجیره‌ای، هایپرکالای عرضه لوازم خانگی و مراکز استان‌های پرجمعیت و همچنین با تبلیغات تلویزیونی، در شبکه فروش شناخته شده است. امیدواریم تبلیغات در سال 1403 نیز ادامه یافته و منجر به شناخت بیشتر مردم عزیز با برند بلانتون شود.

چالش‌های صنعت لوازم خانگی

ابهری گفت: در صنعت لوازم خانگی کشور همانند سال گذشته با مشکلات ارزی، قیمت گذاری دستوری، تامین مواد اولیه و از همه مهم‌تر کالای قاچاق روبه رو هستیم. برای حل مشکلات این صنعت، حاکمیت و دولت باید یک نقشه راه مشخص کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت، به صورت واقعی تدوین کرده چاره‌ای برای ریشه کن کردن قاچاق نیز بیندیشند چرا که قاچاق علت گرانی و وضعیت نامطلوب بازار نیست بلکه معلول تصمیم گیری‌های غلط حاکمیت است.

صادرات

این فعال صنعتی از انعقاد قراردادی با شرکت‌های روسی خبر داد و تشریح کرد: در مجموعه بلانتون در سال 1402 مستقیما صادراتی صورت نگرفته است ولیکن تفاهمنامه‌ی  همکاری با طرف روسی جهت تولید مشترک لوازم خانگی در حوزه CIS و به خصوص کشور روسیه منعقد کرده‌ایم.

ضمانت کیفیت

وی خاطرنشان کرد: در مجموعه بلانتون خدمات پس از فروش 25 ماهه است و برای برخی کالاهای خاص نیز تعویض صد روزه بدون قید و شرط در نظر گرفته‌ شده است و این نشان دهنده اهمیت تولید محصولات با کیفیت برای شرکت بلانتون است لذا با قدرت به ارائه محصولات با کیفیت خواهیم پرداخت.

چشم انداز

ابهری تصریح کرد: در سال 1405 یقینا بلانتون به عنوان یکی از 5 شرکت برتر حوزه لوازم خانگی کشور شناخته خواهد شد. امیدواریم با عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت‌های واقعی دولت و همچنین بانک‌ها از تولیدات داخلی، شاهد رشد و پیشرفت صنعت لوازم خانگی ایران باشیم.

مسئولیت اجتماعی

قائم مقام هلدینگ همتا صنعت افزود: مجموعه بلانتون در راستای مسئولیت اجتماعی خود همواره در جامعه به اقشار آسیب پذیر امداد رسانی کرده و با حضور فعال در خیریه‌ها و شناسایی و احصاء نیازمندی‌ها، به مسئولیت‌های اجتماعی خود عمل می‌کند.

قدردانی

ابهری در پایان ادامه داد: از تمامی خانواده‌هایی که محصولات بلانتون را انتخاب کرده‌اند و باور دارند که یک برند ایرانی می‌تواند محصول باکیفیتی تولید کند، کمال تشکر و قدردانی داریم چرا که شعار بلانتون هنر خانواده بودن است و این شعار در تولید محصولات با کیفیت و کارآمد تجلی یافته است. امیدوار هستیم بلانتون موفق تر از همیشه خدمت گذار جامعه ایرانی باشد و در پایان پیشاپیش فرا رسیدن سال نو و حلول ماه مبارک رمضان را خدمت تمامی هم وطنان عزیز و خانواده بلانتون تبریک می‌کنم.

حجم ویدیو: ۹.۶۹M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۳:۵۵ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز