خبرگزاری کار ایران

حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان تولیدکننده نهاده‌های کشاورزی/ لزوم تجاری‌سازی محصولات کودی دانش‌بنیان تولیدی در کشور

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۹۶۵۱

عضو هیات مدیره و معاون فنی و کنترل کیفی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی اعلام کرد: این شرکت آماده همکاری با شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در زمینه تولید نهاده‌های کشاورزی است.

به گزارش ایلنا از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی، شمس‌اله ملازاده در نشست با نمایندگان شرکت‌های دانش‌بنیان عضو انجمن صنفی تولید کنندگان فرآورده‌های آلی و زیستی کشاورزی که با هدف گردآوری خواسته‌ها و دغدغه‌های شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در حوزه تولید نهاده‌های کشاورزی به ویژه کود برگزار شد، گفت: شرکت خدمات حمایتی کشاورزی با توجه به اختیارات و امکانات در دسترس خود همواره آماده هرگونه همکاری با شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در زمینه تولید نهاده‌های کشاورزی است.

ملازاده با بیان توضیحاتی در زمینه فرآیندهای فنی و تضمین کیفیت چرخه تامین، تدارک و توزیع کودهای کشاورزی در این شرکت، افزود: شرکت‌های دانش‌بنیان می‌توانند در قالب انعقاد تفاهم‌نامه، به صورت رایگان از شبکه توزیع گستره این شرکت در سراسـر کشور (بیش از ۳۵۰۰ کارگزاری) برای معرفی و فروش محصولات کودی تولیدی خود اسـتفاده کنند.

وی همچنین افزود: این شرکت‌ها می‌توانند در نمایشگاه‌ها و همایش‌هایی که توسط شرکت خدمات حمایتی کشاورزی در کلیه استان‌ها برگزار می‌شود، حضور یافته و نسبت به معرفی محصولات تولیدی خود به کارگزاران توزیع نهاده‌های کشاورزی و کشاورزان زبده و کارشناسان ترویج، اقدام کنند.

بنا بر این گزارش، نمایندگان «انجمن صـنفی تولیدکنندگان فرآورده‌های آلی و زیستی کشاورزی» در این نشست، ضمن برشمردن اهمیت همکاری در حفظ و توسعه ظرفیت‌های صادراتی محصولات کودی شرکت‌های دانش‌بنیان، بر ضرورت بهره‌برداری از ظرفیت توسعه مصرف داخلی محصولات کودی این شرکت‌ها در طرح‌های جامع بخش کشاورزی تاکید کردند.

همچنین اعضای این انجمن ضمن تاکید بر ضـرورت همکاری وزارت جهادکشاورزی و شرکت خدمات حمایتی کشاورزی در زمینه «تجاری‌سازی» محصولات کودی دانش‌بنیان تولید شده در شرکت‌های دانش‌بنیان، رعایت دستورالعمل‌ها، ضوابط و پروتکل‌های رایج تجاری‌سازی در ارتباط با محصولات کودی شرکت‌های مزبور بویژه در موسسه تحقیقات خاک و آب، را خواستار شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز