خبرگزاری کار ایران

براساس گزارش ۹ ماهه اول ۱۴۰۲:

سود بیمه معلم 7.5 برابر شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۶۱۷۷

شرکت بیمه معلم، با راه‌اندازی و تقویت کمیته سرمایه‌گذاری، رشد۹۰درصدی درآمد سرمایه‌گذاری در ۹ماهه ابتدایی امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته را به دست آورد و سود شرکت نیز طی این مدت، در مقایسه با سود کل سال گذشته، بیش از ۷.۵ برابر بوده است.

به گزارش روابط عمومی بیمه معلم، با توجه به حائز اهمیت بودن ساماندهی امور مالی، این شرکت در سال جاری اقداماتی نظیر تفکیک حساب‌های بیمه‌های زندگی و غیر زندگی، سرمایه‌گذاری منابع بیمه‌های زندگی برای حفظ سرمایه بیمه‌گذاران و عدم هزینه این منابع در سایر رشته‌ها را انجام داد و همچنین با سپرده‌گذاری بخشی از منابع بیمه‌های عمر، سپرده‌های بانکی شرکت در پایان آذر امسال، نسبت به ابتدای سال، بیش از ۱۳۰ درصد افزایش پیدا کرد.

براساس این گزارش، متمرکزکردن پرداخت خسارت‌ها، بستن حساب‌های مازاد بانکی و ایجاد ضوابط برای فروش اقساطی توسط شبکه فروش، از دیگر اقدامات سال جاری بیمه معلم بوده است. همچنین این شرکت توانست با راه‌اندازی کمیته وصول مطالبات و بازیافت، بخش عمده ای از مطالبات سررسید شده را وصول کند.

شرکت بیمه معلم با توجه به تأکید سهامداران در مجمع عمومی سالیانه، فروش املاک مازاد خود را در دستور کار قرار داده است.

این گزارش می­افزاید، تقویت کنترل‌های داخلی سبب مدیریت هزینه‌های شرکت شده به­طوری که کاهش 30 درصدی هزینه‌های اداری و عمومی بیمه معلم در ۹ماهه ابتدای امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل نتیجه این رویکرد بود.

شایان ذکر است در بخش تولید حق بیمه، این شرکت توانست در ۱۰ماهه سال جاری، بیش از بودجه پیش بینی شده برای کل سال را محقق کند.

گفتنی است، این موفقیت­ها در نتیجه حمایت سهامداران عمده، برگزاری منظم جلسات هیأت مدیره و تشکیل کمیته‌های حاکمیت شرکتی بیمه معلم حاصل شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز