خبرگزاری کار ایران

دبیر علمی سومین کنفرانس فولادسازی فولاد هرمزگان مطرح کرد:

ارائه موضوعات نو و کاربردی در سومین کنفرانس فولادسازی

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۱۸۰۰

دبیر علمی سومین کنفرانس فولادسازی فولاد هرمزگان گفت: در سومین کنفرانس فولادسازی تلاش کردیم به موضوعات روز صنعت فولاد بپردازیم و این دوره نسبت به دوره‌های قبل متفاوت و کاربردی‌تر باشد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد هرمزگان، امیرحسین فتحی در اختتامیه سومین کنفرانس بین‌المللی فولادسازی و ریخته‌گری مداوم شرکت فولاد هرمزگان بیان کرد: برگزاری سومین کنفرانس بین‌المللی فولادسازی و ریخته‌گری مداوم، با دو دوره قبلی و مطابق با نیازهای کشور متفاوت و تلاش کردیم کارگاه‌ها به بهترین شکل ممکن و با توجه به علاقه‌مندی متخصصان و فعالان صنعت فولاد برگزار شوند؛ همچنین کافه متخصصان برای نخستین بار در این دوره از کنفرانس با به کارگیری نظرات اهالی این صنعت برگزار شد.

وی افزود: در این دوره‌ موضوعات نو مطرح شد و اغلب مقاله‌های ارائه شده در این دوره از کنفرانس، به موضوعاتی در زمینه محیط زیست، انقلاب صنعتی چهارم و افزایش بهره‌وری در صنعت فولاد پرداختند که در برگزاری کارگاه‌ها نیز اجرایی شد و 60 درصد از مخاطبان این کارگاه‌ها، دارای تحصیلات تکمیلی بودند.

دبیر علمی سومین کنفرانس فولادسازی فولاد هرمزگان خاطرنشان کرد: داوری مقالات توسط 15 شرکت فولادی و 14 دانشگاه صورت پذیرفت و 20 مقاله با حضور متخصصان و دعوت‌شدگان در کارگاه‌های این دوره از کنفرانس ارائه شد؛ ضمن اینکه تعداد کارگاه‌های تخصصی برگزار شده در این دوره از کنفرانس، به 21 کارگاه رسید.

فتحی در پایان تصریح کرد: به دنبال استفاده از نقطه نظرات کلیه حاضران در سومین دوره کنفرانس بین‌المللی فولادسازی و ریخته‌گری مداوم شرکت فولاد هرمزگان در آینده هستیم و بخش‌های جدیدی همچون نوآوری و طرح‌ها، مسابقه عکاسی در صنعت فولاد و معرفی نیازمندی‌ها و توانمندی‌های شرکت‌های فولادی را در دوره بعد اجرا خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز