خبرگزاری کار ایران

دوره آموزشی «مهارت‌های نوین مذاکره و فروش» می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۱۵۵۵

انجمن ملی صنایع لوازم خانگی ایران دوره آموزشی «مهارت‌های نوین مذاکره و فروش» را با همکاری شرکت آسانگار برگزار می‌کند.

 

 بنگاه‌های اقتصادی و کسب‌وکارهایی که اکنون به پیشرفت و توسعه خوبی در زمینه فعالیت خود رسیده‌اند و توانسته‌اند در بازار پر رقابت امروز همیشه پیروز باشند و از آنها به عنوان سازمان الگو و نمونه یاد شود، سال‌هاست به مقوله آموزش برای نیروهای انسانی اهمیت داده‌ شده است؛ در همین زمینه انجمن ملی صنایع لوازم خانگی ایران در راستای تفاهمنامه‌ای که با شرکت آسانگار که در حوزه خدمات‌رسانی در حوزه تبلیغات در شبکه‌های مختلف تلویزیون ایران، مترو تهران و فروشگاه‌های زنجیره‌ای و …. فعالیت می‌کند، اقدام به برگزاری دوره مهارت‌های نوین مذاکره و فروش برای اعضاء کرده است.

فروش و مذاکره به مجموعه اقداماتی گفته می‌شود که با یادگیری و انجام آنها می‌توان فروش و ارتباطات یک کسب‌وکار را بهبود بخشید؛ چرا که توسعه یک کسب‌وکار وابسته به رشد فروش و سودآوری آن است و از این جهت، یادگیری و به کارگیری اصول و ترفندهای مبحث مذاکره و راهکارهای افزایش فروش برای کسانی که در این حوزه در کسب‌وکار فعالیت دارند بسیار مهم است.

در واقع یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی که مدیران و کارشناسان کسب‌وکارها باید به آن تسلط کافی داشته باشند، مهارت مذاکره و فروش است. برای پیشبرد اهداف هر سازمان، جذب مشتریان جدید، نگهداری از مشتریان قدیمی و پیشرفت مالی مجموعه نیاز به انجام مذاکرات فراوان و البته پربازده است.

در این دوره آموزشی، «مهارت‌های رفتارشناسی با مدل جهانی DISC» توسط دکتر صالح زعیم، «مهارت‌های فن بیان با اصول مذاکره» توسط دکتر رضا رنجبر و «مهارت‌های نوین بازاریابی و فروش» توسط دکتر سعید وفایی تدریس خواهد شد.

دوره آموزشی «مهارت‌های نوین مذاکره و فروش» می‌شود

دوره آموزشی «مهارت‌های نوین مذاکره و فروش» روز چهارم دی‌ماه ۱۴۰۲ از ساعت ۸ الی ۱۲ در خانه تشکل‌های اتاق بازرگانی تهران برگزار خواهد شد.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز