خبرگزاری کار ایران

شرکت آهن و فولاد ارفع در ۴ ماهه نخست امسال با جهش تولید، فروش و صادرات مواجه شد

افزایش 47 درصدی صادرات شمش فولادی ارفع از ابتدای سال تا پایان تیرماه

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۶۱۲۲

شرکت آهن و فولاد ارفع در 4 ماهه نخست سال جاری، جهش درآمد فروش، صادرات و تولید را تجربه کرده و از حیث تمامی شاخص های تولید و فروش، عملکرد موفقی داشته است.

به گزارش ایلنا، بر اساس آخرین اطلاعات مندرج در سایت کدال، ارفع از ابتدای امسال تا پایان تیرماه، درآمد فروش محصولات خود را به 6518 میلیارد تومان رساند که نسبت به مدت مشابه سال 1401، با رشد 60 درصدی همراه بوده است.

همچنین تولید آهن اسفنجی ارفع در بازه زمانی 4 ماهه با رشد 4.15 درصدی نسبت به مدت مشابه قبل، به میزان 425.243 تن رسید و حجم تولید شمش فولادی این شرکت رقم 311.660 تن را به ثبت رساند که در مقایسه با 4 ماهه نخست سال گذشته، 3.9 درصد رشد کرد.

بر اساس این گزارش، حجم فروش شمش فولادی ارفع از ابتدای امسال تا پایان تیرماه به 297.740 تن رسید و با رشد 4.7 درصدی مواجه شد. حجم صادرات شمش فولادی این شرکت نیز با 144.865 تن، به میزان 47 درصد رشد کرد.

گفتنی است؛ شرکت آهن و فولاد ارفع در 4 ماهه نخست امسال از حیث تمامی شاخص‌های تولید، فروش و صادرات عملکرد موفقی نسبت به مدت مشابه سال 1401 را ثبت کرده است.

خبرنگار: مولود غلامی

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز