خبرگزاری کار ایران

تصویب صورت‌های مالی 1402 در مجمع عمومی عادی سالیانه بیمه ملت/ تقسیم سود 10 ریالی به ازای هر سهم

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۰۰۳۸

مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت بیمه ملت، صبح روز شنبه ۳۱ تیرماه با حضور ۷۴/۶۶ درصد از سهامداران، برگزار شد و صورت‌های سال مالی منتهی به اسفند 1401 به تصویب هیات‌رییسه مجمع رسید.

به گزارش ایلنا، به نقل از روابط عمومی بیمه ملت، مجمع عمومی عادی سالیانه بیمه ملت با حضور علی استادهاشمی معاون نظارت بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، اعضای هیات‌مدیره و مدیرعامل شرکت بیمه ملت و نمایندگان سازمان بورس اوراق بهادار و بیمه مرکزی برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در ابتدای این جلسه، گزارش هیات‌مدیره به مجمع در خصوص فعالیت‌ها و عملکرد شرکت در سال مالی منتهی به اسفند ۱۴۰۱ از سوی علیرضا یزدان‌دوست، مدیرعامل بیمه ملت، ارائه شد.

مجمع پس از استماع گزارش هیات‌مدیره، گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی شرکت و بحث و بررسی پیرامون دستور جلسه، در خصوص صورت‌های مالی شرکت که شامل ترازنامه، حساب سود و زیان، سود و زیان انباشته، یادداشت های همراه و گزارش عملکرد هیات‌مدیره برای سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ با اکثریت آرا به تصویب رسید.

همچنین مجمع مقرر کرد پس از کسر مبالغ مربوط به اندوخته قانونی، اندوخته احتیاطی (سرمایه) از سود شرکت که در صورت‌های سود و زیان به مبلغ ۲ هزار و ۱۲۱ میلیارد ریال است، در راستای رعایت مفاد ماده ۹۰ لایحه اصلاحی قانون تجارت، مبلغ ۳۰۶.۵۷۲ میلیارد ریال سود خالص به شرح ۱۰ ریال به ازای هر سهم به عنوان سود نقدی بین سهامداران تقسیم شود و مابقی به حساب سود انباشته انتقال یابد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز