خبرگزاری کار ایران

جانبازان اسطوره های مقاومت ایران اسلامی

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۴۳۷۴

جشن گرامیداشت سالروز میلاد با سعادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز با برنامه ریزی روابط عمومی و امور شهدا، جانبازان و ایثارگران شرکت، ششم اسفند ماه با حضور جمعی از مدیران، جانبازان و ایثارگران ذوب آهن اصفهان در تالار آهن برگزار شد.

به گزارش ایلنا،‌ جشن گرامیداشت سالروز میلاد با سعادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز با برنامه ریزی روابط عمومی و امور شهدا، جانبازان و ایثارگران شرکت، ششم اسفند ماه با حضور جمعی از مدیران، جانبازان و ایثارگران ذوب آهن اصفهان در تالار آهن برگزار شد. 

در این جشن با شکوه با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی، هنری از جانبازان و ایثارگران شرکت تجلیل شد.

آیت الله رهبر، مسئول هماهنگی تبلیغات اسلامی شرکت به تشریح قیام کربلا، نقش ابوالفضل العباس(ع) و فداکاری های او در واقعه جانگداز عاشورا و نقش حضرت امام سجاد(ع) و زینب کبری(س) در تداوم قیام عاشورا و پیام رسانی حماسه کربلا پرداخت.

وی گفت: ابوالفضل العباس(ع) به عنوان پرچمدار کربلا، قبل از شهادت به افتخار جانبازی نایل شد و این افتخاری است برای جانبازان کشور اسلامی ما که روز ولادت  فرخنده ایشان به نام روز جانباز نامیده شده است.

آیت الله رهبر به اهمیت نقش رزمندگان، آزادگان، جانبازان و شهدای سرافراز وخانواده های آن ها در پیروزی های دوران دفاع مقدس و پیشرفت و امنیت موجود در کشور پرداخت و گفت: نقش جانبازان ذوب آهنی در امر تولید اقتصادی و پیشبرد برنامه های شرکت بی بدیل و از اهمیت خاصی برخوردار است.

 مسئول هماهنگی تبلیغات اسلامی شرکت تأکید کرد: با قدردانی از جانبازان و ادامه دادن راه شهدا، مشکلات اقتصادی و اجتماعی کشورمان رفع خواهد شد.

احمد اکبری مشاور مدیرعامل شرکت در امور ایثارگران نیز با ابلاغ پیام مهدی کوهی مدیرعامل شرکت به حماسه آفرینان دوران دفاع مقدس به رشادت و مقاومت جانبازان و رزمندگان اسلام در دوران سخت و طولانی دفاع مقدس پرداخت و گفت: موفقیت های جامعه ایران مرهون فداکاری جانبازان است و امروز نیز باید با تمام توان و بصیرت انقلابی خود همچنان در صحنه باشند و در جهت شکست توطئه ها و تحریم اقتصادی دشمن و رفع نابسامانی های موجود تلاش نمایند.

محسن سلیمیان سرپرست امور شهدا، جانبازان و ایثارگرا ن شرکت نیز درگفتگو با خبرنگار هفته نامه آتشکار گفت: جانبازان اسطوره های مقاومت هستند که فداکاری های آن ها در تاریخ ثبت شده و همه ما مدیون همت و ایثار این عزیزان هستیم .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز