خبرگزاری کار ایران

در بازدید مدیران قطار شهری مشهد تاکید شد

ریل ملی با رعایت استانداردها و تضمین کیفیت، تولید می شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۲۲۹۸

به دنبال امضای تفاهمنامه همکاری بین ذوب آهن اصفهان و شهرداری کلان شهر مشهد مبنی بر تامین ریل خط ۳ قطار شهری این شهر که ۲۲ آبان ماه جاری با حضور مهندس ایرج رخصتی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان و سید عبدا... ارجایی شهردار مشهد منعقد شد.

به گزارش ایلنا، به دنبال امضای تفاهمنامه همکاری بین ذوب آهن اصفهان و  شهرداری کلان شهر مشهد مبنی بر تامین ریل خط ۳  قطار شهری این شهر که ۲۲ آبان ماه جاری با حضور مهندس ایرج رخصتی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان و سید عبدا... ارجایی شهردار مشهد منعقد شد، تعدادی از مدیران  قطار شهری مشهد همراه با مشاورین و دست اندرکاران ساخت خط ۳  قطار شهری مشهد ۲۲ آذر ماه ضمن حضور در ذوب آهن اصفهان از کارگاه نورد ۶۵۰ و خط تولید ریل ملی این شرکت بازدید کردند.

در این بازدید محمد امین یوسف زاده مدیر نورد و محمد صدری مدیر کیفیت فراگیر شرکت همراه با تعدادی از سرپرستان خود با پاسخگویی به سوالات  بازدیدکنندگان و ارائه توضیحات لازم،آن ها را در جریان چگونگی و مراحل تولید ریل ملی در این شرکت قرار دادند.

 یوسف زاده گفت: ریل مورد سفارش شرکت قطار شهری شهرداری مشهد به میزان تناژ تعیین شده در زمان مقرر تولید و تحویل می شود.

محمد صدری مدیر کیفیت فراگیر نیز با تشریح استانداردهای ملی و بین المللی برای تولید انواع ریل در ذوب آهن اصفهان گفت: تولید ریل درخواستی قطار شهری مشهد با مشخصات فنی و کیفیت تعیین شده آغاز شده و با نظارت و تایید سفارش دهنده در زمان مقرر تحویل می گردد.

قاسم زوکی نژاد معاون مالی و پشتیبانی قطار شهری مشهد در گفتگو با خبرنگار هفته نامه آتشکار گفت: کلان شهر مشهد، شهری پرجمعیت و زایر پذیر است. از این رو توسعه ناوگان حمل ونقل، احداث خط ۳ قطار شهری را در دست اجرا دارد.

وی افزود: این خط دارای ۲۳ کیلومتر طول است و در فاز اول، برای ساخت ۵ کیلومترآن، ریل ملی به ذوب آهن سفارش شده است.

زوکی نژاد گفت: در گذشته این محصول از ترکیه خریداری می شد ولی در ماه گذشته تفاهمنامه تولید و تحویل ریل ملی بین ذوب آهن اصفهان و شهرداری مشهد امضا شد، اکنون هم برای مشاهده و ارزیابی اقدامات انجام شده از این شرکت بازدید کردیم.  

محمدرضا مقدم نیری مدیر خط ۳ قطار شهری مشهد نیز در گفتگو با خبرنگار هفته نامه آتشکار گفت: با توجه به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر استفاده از تولید داخل، قطار شهری مشهد برای ساخت، توسعه و تکمیل خطوط ریلی، استفاده از ریل ملی ذوب آهن اصفهان را در دستور کار خود قرار داده است.

وی افزود: با حضور در این مجتمع عظیم صنعتی و بازدید از خط تولید ریل و شنیدن توضیحات مدیران مربوطه شاهد بودیم که ریل تولیدی در ذوب آهن اصفهان از کیفیت لازم و مزیت بیشتری نسبت به رقبای خارجی برخوردار است . همچنین مدیران ذوب آهن نظارت و دقت خوبی بر رعایت استانداردها و تضمین کیفیت تولیدات درخواستی دارند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز