خبرگزاری کار ایران

حبیبی نیا روند همکاری در پروژه ملی راه اندازی خط تولید واکسن کوویران برکت را تشریح کرد

نقش آفرینی هلدینگ "آروین پژوهان نور" در مدیریت بیماری ها

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۰۰۲۹

سعید حبیبی نیا مدیر پروژه های دارویی شرکت آروین پژوهان نور با اشاره به روند رو به رشد فعالیت های این شرکت، به تشریح دستاوردها و نقش آفرینی ها در زمینه بهبود شرایط دارو و درمان کشور پرداخت.

 

سعید حبیبی نیا مدیر پروژه های دارویی شرکت آروین پژوهان نور در تشریح عملکرد این شرکت چنین اظهار داشت: 

هلدینگ "آروین پژوهان نور" توانست در پاییز 1399 افتخار همکاری با گروه "شفا فارمد" را در پروژه ملی تولید واکسن کوو ایران برکت داشته باشد. آروین پژوهان نور به عنوان نماینده رسمی گروه مهندسی "روتک چین" مدیریت و نظارت بر اجرا، طراحی، تامین و تجهیز دستگاه های تولید واکسن را برعهده داشته است. این اتفاق توانست علاوه بر ظرفیت تولیدی 25 میلیون دز واکسن در سال و بی‌نیازی کشور از ورود واکسن، با تولید انواع محصولات بیولوژیک در کشور موجب حفظ و افزایش سطح سلامت هموطنان کشورمان شود.

شرکت آورین پژوهان نور، در قالب هلدینگی فعال در حوزه سلامت، در سال 1385 به همت "دکتر حسن مروتی خمسی" عضو هیئت علمی موسسه تحقیقات واکسن و سرم‌سازی شرکت داروسازی رازی با همراهی شرکای خانوادگی فعالیت خود را با تامین کیت‌های تشخیص آزمایشگاهی طبی، ماشین آلات و مواد اولیه مورد نیاز خطوط تولید انواع دارو و واکسن آغاز کرد. این هلدینگ در سال 1395 توانست با بهره‌گیری از توانمندی‌های اعضای هئیت علمی دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی، متخصصین نخبه، کارشناسان مجرب و متعهد، شرکت دانش بنیان آورین زیست سلامت را با هدف تحقیق و توسعه تولید کیتهای تشخیص سریع آزمایشگاهی و واکسن پایه گذاری کند.

ماموریت این هلدینگ تامین کیت‌ها و تجهیزات مورد نیاز آزمایشگاه‌ها و مراکز بیمارستانی درکشور، تامین ماشین آلات خطوط تولید دارو و واکسن از کمپانی‌های بین المللی و معتبر اروپایی، آمریکایی و آسیایی، انتقال تکنولوژی ساخت فراورده‌های دارویی، بیولوژیکی و واکسن و طراحی مهندسی و اجرای پروژه‌های مربوطه است.

از نمونه محصولات و خدمات دارویی آروین پژوهان نور می توان به طراحی و اجرای پروژه‌های به صورت کلید در دست برای انواع خطوط تولیدی و تحقیقاتی در زمینه تولید دارو و  واکسن با همکاری "گروه مهندسی روتک" و شرکت‌های زیر مجموعه آن با بهره‌گیری از شرکای علمی آزمایشگاهی و مهندسی بیورکتور دانشگاه علوم و فنون چین شرقی، طراحی و ساخت و معتبرسازی اتاقهای تمیز با رعایت آخرین استانداردها و الزامات، طراحی، تامین، نصب و راه اندازی سیستم‌های آبساز ، دستگاه‌های ایجاد هوای تمیز و پایش شرایط محیطی و تجهیزات شستشو و استرلیزاسیون مخازن پروسه تامین و تجهیز ماشین آلات خطوط فیلینگ، فریزر دراینگ و پکیجینگ مربوط به محصولات تزریقی تامین و راه اندازی خطوط تولید جامدات از قبیل گرانول دستگاه پرکن کپسول و بسیاری موارد دیگر نام برد.

در همین راستا واحد پروژه های دارویی شرکت "آروین پژوهان نور" تحت عنوان "آروین فارما"، با هدف بهره مندی از مهندسین متعهد خود در زمینه مشاوره،  طراحی، نصب و راه اندازی اتاق تمیز و خدمات مرتبط در کنار تامین ماشین آلات، تجهیز خطوط تولید دارو و فراورده‌های بیولوژیک و واکسن مطابق با استانداردهای WHO و  FDA و cGMP فعالیت می‌نماید.

شرکت آروین پژوهان نور با بیش از 15 سال سابقه فعالیت در حوزه سلامت کشور، افتخار همراهی و ارایه خدمات با بیشتر صنعت گران در این حوزه را داشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز