خبرگزاری کار ایران

به همت ذوب آهن اصفهان انجام شد

برگزاری جشن با شکوه میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق(ع) در زرین شهر

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۶۹۹۹

همزمان با فرا رسیدن ایام نورانی ولادت فرخنده پیامبر اکرم (ص) ، میلاد با سعادت حضرت امام جعفر صادق (ع) و گرامیداشت هفته وحدت چهار شنبه ۲۰ مهرماه مراسم جشن با شکوهی به همت ذوب آهن اصفهان در ورزشگاه قیام زرین شهر برگزار گردید.

به گزارش ایلنا، همزمان با فرا رسیدن ایام نورانی ولادت فرخنده پیامبر اکرم (ص) ، میلاد با سعادت حضرت امام جعفر صادق (ع) و گرامیداشت هفته وحدت چهار شنبه ۲۰ مهرماه مراسم جشن با شکوهی به همت ذوب آهن اصفهان در ورزشگاه قیام زرین شهر برگزار گردید.    

در این مراسم جشن باشکوه که با حضور جمعی از مسئولان شهرستان ، ذوب آهن اصفهان و جمعی از خانواده های ذوب آهنی برگزار شد، برنامه های متنوع فرهنگی و هنری به اجرا در آمد.

حسین رجایی نماینده مردم شهرستان لنجان در مجلس شورای اسلامی در این مراسم گفت :  با توجه به شرایط عمومی جامعه و نیاز مردم به نشاط و شادی ،  از مسئولین ذوب آهن اصفهان به لحاظ برگزاری این جشن با شکوه قدردانی می کنم .

وی به تشریح وضعیت کنونی کشور پرداخت و گفت : شرایط ناشی از همه گیری بیماری کرونا وتعطیلی مجموعه های آموزشی و گسترش فضای مجازی موجب شد که بعضی از جوانان ما دچار هیجان شوند.

وی افزود: با بصیرت مردم ، خوشبختانه نقشه های دشمن شکست خورده ودیگر شاهد این مشکلات نخواهیم بود.در عین حال خانواده ها که در آموزش و تربیت فرزندان نقش مهمی دارند ، می توانند در خنثی سازی توطئه دشمنان بسیار موثر باشند.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین صغیرا به ویژگی های شخصیتی حضرت محمد (ص) پرداخت و افزود : پیامبر بزرگ ما با کودکان بسیار مهربان بود ، به آنها سلام می کرد و در کوچه ها با آن ها بازی می کرد .

وی افزود : پیامبر ما بسیار خوش اخلاق بود و وظیفه ما است که با الگو گیری از آن شخصیت بزرگوار، در خانواده و جامعه خوش اخلاق باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین صغیرا ، از حجاب به عنوان حفاظ زن یاد کرد و رعایت حجاب را وظیفه همه مردان و زنان دانست و افزود:  زنان نقش مهمی در جامعه دارند و تربیت نسل آینده به عهده آنهاست و لذا  رفتار آنها از جمله رعایت حجاب تاثیر بسیاری بر شرایط جامعه دارد .

حمید سرال مدیر روابط عمومی ذوب آهن اصفهان نیز ضمن قدردانی از حضور گسترده اقشار مختلف مردم در این مراسم جشن باشکوه ، از طرف مهندس ایرج رخصتی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان ، این ایام فرخنده را به حضار تبریک گفت.

اجرای سرودهای سلام فرمانده ، رفیق شهیدم و رجز خوانی یا حیدر توسط حاج ابوذر روحی و همچنین مداحی جواد حیدر از جمله برنامه های این مراسم جشن بود .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز