خبرگزاری کار ایران

بهترین لباس بارداری مناسب تابستان

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۵۲۰۷

اگر ماه ‌های پایانی بارداری شما با فصل تابستان مصادف شده، جای هیچ گونه نگرانی نیست؛ زیرا هنوز هم می‌توانید همان خوش‌پوش سابق باشید. فروشگاه‌های حضوری و آنلاین زیادی وجود دارند که انواع لباس‌های بارداری تابستانی را عرضه می‌کنند، فقط باید بدانید کدام لباس مناسب شماست.

اگر اطلاعات زیادی درباره لباس ‌های بارداری تابستانی ندارید، پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. زیرا تصمیم داریم بهترین لباس‌ های حاملگی مناسب فصل تابستان را به شما معرفی کنیم تا مادران جوانی که قصد خرید لباس بارداری خنک و راحت دارند، زودتر به نتیجه دلخواه خود برسند!

8 نکته مهم درباره‌ انتخاب لباس بارداری تابستانی

انتخاب و خرید لباس بارداری جزو دغدغه‌های جدی مادران جوان است. به‌ خصوص اگر سه ماه آخر بارداری شما با روزهای گرم تابستان همزمان شود، با یک چالش جدی روبه‌رو خواهید شد. بنابراین باید پیش از گرم شدن هوا، چند دست لباس راحت و خنک تهیه کنید.

البته فراموش نکنید که برای داشتن استایلی شیک و زیبا در فصل تابستان، بایدها و نبایدهایی وجود دارد که باید به آن‌ها توجه کنید:

  1. لباس بارداری گشاد و خنک بهترین پوشش برای فصل تابستان است. لباسی که پاها و بازوهای شما را بپوشاند تا از تماس آفتاب با پوست برهنه شما جلوگیری شود و از جنس پارچه‌ هایی خنک با الیاف طبیعی و رنگ‌های خنثی باشد که به پوست اجازه تنفس بدهد.
  2. از پوشیدن پیراهن‌های کوتاه حاملگی تا زیر زانو در خانه غافل نشوید. این لباس‌ها حرکت کردن و رفتن به دستشویی را برای شما راحت می‌کند.
  3. استفاده از تاپ به همراه یک دامن با کمربند باریک، برای استفاده به ‌عنوان لباس خانگی در روزهای گرم تابستان نیز فوق‌العاده راحت خواهد بود.
  4. استفاده از پیراهن‌های بلند و آزاد ماکسی، بهترین لباس بارداری برای زیر مانتوهای نخی تابستانی است.
  5. ست کت و شلوار با بافت خنک، برای استفاده در بیرون از خانه بسیار جذاب است.
  6. تی‌شرت و شلوارک‌های خنک، تکمیل کننده‌ استایل بارداری تابستانی شما در خانه هستند.
  7. اگر اندام ظریفی دارید، شلوارهای بارداری نخی و لطیف با دور کمر کشسان هم برای شما مناسب است.
  8. لباس بارداری تابستانی حریر یک انتخاب شیک و راحت برای استفاده در مهمانی‌ها است.

 

پیراهن ‌های بارداری؛ بهترین لباس برای تابستانی گرم

برای خرید پیراهن بارداری حتماً چند پیراهن خنک و شیک را انتخاب کنید که به راحتی بتوانید آنها را با ساق یا شلوار بپوشید. در صورت تمایل می‌توانید پیراهن‌های فانتزی و جذابی را پیدا کنید که حتی بعد از دوران بارداری هم قابل استفاده باشند.

پیراهن‌های بلند، حریر و طرحدار، لباس‌های بارداری جذابی هستند که کاملاً شکم شما را فرم می‌دهند و در عین حال خنک و سبک هستند. اگر دوست دارید استایلی شاد داشته باشید، پیراهن‌ های نخی با طرح‌های گلدار در رنگ‌های جذاب و متناسب با فصل هم انتخاب هوشمندانه‌ای هستند. حتی می‌توانید به صفحه فروشگاه لباس بارداری آناندا کالا به نشانی https://anandakala.com/ مراجعه کنید و مدل‌های متنوع‌تری را ببینید؛ در دنیایی از مدل‌های متنوع لباس‌های بارداری، حتما انتخاب بهتری خواهید داشت.

بهترین لباس بارداری مناسب تابستان

شلوارهای نخی و خنک بارداری را فراموش نکنید

اگر دوست دارید استایل دوران قبل از بارداری خود را حفظ کنید، چه چیزی بهتر از پوشیدن شلوارهای خنک و سبک بارداری. می‌توانید انواع تونیک‌های نخی، پیراهن‌های کوتاه خنک یا شومیزهای مناسب فصل تابستان را با یک شلوار بارداری سبک و خنک یا لگ ست کنید و همچنان خوش استایل باشید.

بهتر است به دنبال شلواری باشید که علاوه بر خنک و سبک بودن از جنس ژرسه، نخ یا کتان باشد. لگ های بارداری، شلوار بارداری بغل کش، شلوار بارداری دکمه‌ای و شلوار حاملگی کمرکش از جنس پارچه‌های نخ پنبه‌ای و خنک، برای سپری کردن 3 ماه گرم تابستان ایده آل هستند و مانع از اذیت شدن شکم رو به رشد شما و تعریق بیش از حد می‌شوند.

 

راهنمای انتخاب مدل لباس حاملگی تابستانی

علاوه بر پیراهن‌های خنک تابستانی و شلوارهای راحت بارداری، چندین مدل لباس دیگر هم وجود دارد که می‌توانید برای انتخاب استایل محل کار، تفریح، مهمانی‌ها و... از آنها استفاده کنید. در ادامه بیشتر برایتان توضیح می‌دهیم!

üمانتو‌های نخی و جلو بسته برای محل کار

برای رهایی از گرمای طاقت فرسای تابستان در محل کار، از مانتوهای نخی بدون دکمه‌ای استفاده کنید که از زیر خط سینه دارای چین و پلیسه هستند و حرکت شما را راحت‌تر می‌کنند. پوشیدن این مدل مانتو‌ها با شلوار نخی بارداری، مخصوصاً در ماه‌های آخر حاملگی کمترین فشار را به شکم وارد می‌کند.

üپوشیدن مانتو‌های عبایی به همراه کفش صندل

مانتو‌های عبایی یکی از مدل‌های پر‌طرفدار و جذاب برای خانم‌های باردار هستند که تقریباً برای تمام اندام‌ها مناسب هستند و به شما احساس راحتی و زیبایی می‌دهند. می‌توانید این مانتو را در تمام روزهای بارداری خود به همراه کفش صندل یا کفش پاشنه دار کوتاه بپوشید تا اندامتان کمی کشیده‌تر به نظر برسد.

üپیراهن‌های بارداری طرح دار، گلدار و ساده

پوشیدن پیراهن گلدار، ساده و طرح دار زیبایی خاصی به استایل شما می‌دهند. با خرید پیراهن بارداری مورد علاقه تان و ست کردن آن با یک جفت کتانی سفید یا صندل چرمی، می‌توانید یک استایل فانتزی و جذاب برای خودتان طراحی کنید.

üپوشیدن تاپ و دامن الیاف طبیعی

لباس‌های الیاف طبیعی را همه دوست دارند. زیرا جنس لطیف و فوق العاده سبک آنها در کنار ترکیب رنگ شاد و جذابشان، احساس راحتی و خنکی به شما می‌دهد. این لباس‌ها برای استفاده روزمره در خانه کاملا مناسب هستند. حتی در مسافرت و طبیعت گردی هم می‌توانید لباس‌های الیاف طبیعی بپوشید.

üترکیب پیراهن مردانه با تاپ‌های رنگی نازک و خنک

می‌توانید از پیراهن‌های دکمه دار همسرتان هم استفاده کنید و آنها را با چند تاپ نخی و نازک رنگی ست کنید. پیراهن‌های دکمه‌دار مردانه به دلیل جنس سبک و بافت خنک، به شما احساس راحتی می دهند. برای جذابیت بیشتر این ترکیب، می‌توانید علاوه بر شلوار جین و شلوارک، آن را با دامن‌های فانتزی لطیف و گشاد هم بپوشید.

üاز رنگ سفید غافل نشوید

رنگ سفید یک رنگ بی عیب و نقص برای فصل تابستان است. برای داشتن یک استایل شیک، خنک و راحت، حتما چند دست لباس سفید برای خودتان بخرید؛ از پیراهن‌ های بارداری بلند نخی گرفته تا تونیک یا حتی تاپ و دامن‌های سفید رنگ.

 

سخن پایانی

فراموش نکنید که راحتی شما بیشتر از هر چیزی مهم است. صرف نظر از اینکه چقدر در یک لباس زیبا و خوش استایل می‌شوید، احساس راحتی، تعریق کمتر و خنک نگ داشتن بدن از ویژگی‌های بهترین لباس بارداری مناسب فصل تابستان و هوای گرم است.

در پایان، پیشنهاد می‌کنیم حتما از مدل‌های متنوع لباس‌های بارداری تابستانی فروشگاه آنلاین آناندا کالا دیدن کنید. در طراحی محصولات آناندا کالا از پارچه‌های فوق العاده زیبا و متنوع، کشسان و مرغوب استفاده شده تا در دوران بارداری احساس راحتی و سبکی داشته باشید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز