خبرگزاری کار ایران

اعلام آخرین مهلت تعیین تکلیف ثبت سفارش نهاده‌های دامی با منشا ارز ترجیحی ۱۴۰۰

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۱۹۸۱

معاون توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی، آخرین مهلت تعیین تکلیف ثبت سفارش‌های ارسالی در سامانه بازارگاه با منشاء ارز ترجیهی ۱۴۰۰ را ابلاغ کرد.

به گزارش ایلنا از وزارت جهاد کشاورزی، عباس عسکرزاده در نامه‌ای به اتحادیه‌ها، انجمن‌ها و تشکل‌های وارد کننده نهاده‌های دامی و دانه‌های روغنی، (جو، ذرت و کنجاله) آخرین مهلت تعیین تکلیف ثبت سفارش‌های ارسالی در سامانه بازارگاه با منشاء ارز ترجیهی ۱۴۰۰ را ابلاغ کرد.

متن این ابلاغیه به شرح زیر است:

با توجه به زمان تعیین شده برای معرفی نهایی ثبت سفارش‌های تخصیص ارز نشده عرضه شده در سامانه بازارگاه نهاده‌های دامی (جو، ذرت، کنجاله) و ثبت سفارش‌های دارای قبض انبار روغن خام، مربوط به سهمیه ارز ترجیهی سال ۱۴۰۰ پیرو اطلاع‌رسانی قبلی این معاونت به صورت شفاهی و کتبی طی مکاتبه شماره ۱۴۰۱/۵۲۰/۱۱۸۷۸ مورخ ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ دفتر خدمات بازرگانی و اتمام مهلت مذکور، خواهشمند است به قید فوریت نسبت به معرفی ثبت سفارش‌های باقی مانده تخصیص نشده تا پایان روز کاری ۱۴۰۱/۲/۲۷ به این معاونت اقدام گردد.

شایان ذکر است، در صورت عدم ارسال به موقع اطلاعات درخواستی، هیچ‌گونه مسئولیتی در خصوص تخصیص با منشا ارز ترجیهی نهاده‌ها و کالاهای اساسی مربوط به سهمیه ارزی سال ۱۴۰۰ امکان‌پذیر نمی‌باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز