خبرگزاری کار ایران

پیام تبریک مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات به مناسبت هفته روابط عمومی

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۱۴۳۳

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات هفته روابط عمومی را تبریک گفت.

به گزارش ایلنا، مدیرعامل این شرکت طی پیامی، هفته روابط‌عمومی را تبریک گفت. در این پیام آمده است:

جهان بدون ارتباطات، به دهکده‌ای متروک و خالی از سکنه می‌ماند که سرنوشتی جز سکون و سکوت نخواهد داشت.

زندگی مجموعه‌ای به‌هم‌پیوسته از پیام، تماس، اتصال و ارتباط است. هر خلقت و تولدی در هستی، حاوی پیامی از جانب پروردگار بی‌همتاست؛ پیامی با این محتوا که خالق جهان همچنان به رشد و تعالی بشر و دیگر موجودات امیدوار است.

هفته‌ی روابط‌عمومی و روز جهانی ارتباطات فرصتی است تا کیفیت روابط انسانی را بازنگری کنیم و برای محکم کردن پایه‌های ارتباطات در گستره‌ی فردی، سازمانی و اجتماعی در راستای نیل به اهداف متعالی، قدمی برداریم.

۲۷ اردیبهشت وقت مبارکی است برای یادآوری تلاش‌ها و زحمات شبانه‌روزی کارشناسان و فعالان عرصه‌ی روابط‌عمومی؛ که اگر نباشند میوه‌های باغ صنعت، معدن و دیگر بخش‌های تولید و اقتصاد به ثمر نمی‌رسد و از چشم‌ها پنهان می‌ماند.

این روز ارزشمند را به تمام عزیزان شاغل در روابط‌عمومی سازمان‌ها، مؤسسات، تشکل‌ها و رسانه‌ها به ویژه کارکنان خدوم روابط‌عمومی‌های صنعت و معدن صمیمانه تبریک می‌گویم و از خدای منان توفیق روزافزون آنان را خواستارم.

اردشیر سعدمحمدی

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز