خبرگزاری کار ایران

امنیت خاطر در فضای تولیدی کشور، با بهره‌مندی از روابط عمومی‌های پویا

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۱۴۱۰

تولید و اشتغال جزو کلید واژه‌هایی است که در سال‌های اخیر مورد تأکید مقام معظم رهبری قرار گرفته و ایشان در انتخاب شعار سال همواره این مهم را در نظر داشته اند. بدون تردید یکی از مهم‌ترین مشکلات فعلی حاکم برکشور، مشکلات بخش تولید و چالش‌هایی است که فعالان این عرصه و تولیدکنندگان با آن دست و پنجه نرم می‌کنند.

حامد فراهانی، فعال حوزه ارتباطات: سازمان‌ها و شرکت های بزرگ اقتصادی اعم از دولتی و خصوصی از ارکان اصلی بازارهای مالی، ظرفیت و توانمندی های زیادی برای کمک به صاحبان صنایع و کسب و کارها و کارآفرینان جهت تولید و اشتغال زایی داشته و می‌توانند در مسیر تحقق شعار سال جدید بسیار نقش آفرین باشد.

آنچه از اهمیت خاصی در این راستا برخوردار است نقش و اهمیت مقوله روابط عمومی در توسعه فضای اقتصادی و نیز عملکرد مدیران روابط عمومی در تبیین سیاست های مدیران ارشد هر سازمان برای بهره مندی از فضای کسب و کار است.

در واقع نقش روابط عمومی ها در این زمینه بسیار برجسته است به طوری که  به عنوان زنجیره اصلی ارتباط میان مدیران، کارکنان و جامعه هدف، مسئولیتی خطیر برعهده دارند و می توانند به نحو مقتضی اذهان فعالان اقتصادی و صاحبان صنایع را به اهمیت پوشش ریسک احتمالی فعالیت هایشان معطوف و ساز وکارهای مناسبی برای معرفی و ارائه خدمات مختلف به بخش های تولیدی کشور اتخاذ کرده و به آگاهی بخشی در این حوزه بپردازند.

پر واضح است که خدمات دهی مطلوب توسط سازمان های مختلف، در گرو توسعه خدمات الکترونیکی، تکمیل زیرساخت‌های توسعه‌ای و سامانه‌های دیجیتالی و حرکت پرشتاب در مسیر هوشمندسازی خدمات است که همه این موارد به نوعی نیازمند در اختیار داشتن روابط عمومی چیره دست و کار بلد است که آشنا به امور بوده تا بتواند به درستی فعالیت های سازمان متبوع خود را متبلور و معرفی نماید.

به بیان دیگر، روابط عمومی پویا به نوعی یک اهرم قوی برای هر سازمان فعال و توانمند محسوب می شود که می تواند با بهره مندی از مزایای روابط عمومی هوشمند به توسعه فعالیت های آن سازمان کمک شایانی کرده و راه را برای توسعه فعالیت های بیشتر هموار کند.

بنا بر این آنچه که از اهمیت ویژه ای برخوردار است بها دادن به واحد روابط عمومی در هر سازمان است که بتواند با آرامش خاطر در راستای پیشبرد اهداف سازمانی گام های مثبت و ارزشمندی بردارد.

بدیهی است سازمان های بزرگ و موفق از روابط عمومی های پویایی برخوردارند که با پر و بال دادن به آن ها می توانند از ارتباطات مستحکم تری بهره مند شده و اهداف سازمانی خود را پیش ببرند.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز