خبرگزاری کار ایران

‌ مدیرعامل فولاد هرمزگان؛

فولاد هرمزگان در طرح های توسعه‌ای از پیشگامان فولاد کشور است

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۵۷۴۰

معروفخانی، مدیرعامل فولاد هرمزگان گفت: در فولاد هرمزگان در موضوعات علمی، همواره مصمم هستیم و به سمت تکنولوژی روز حرکت می کنیم و برگزاری این کنفرانس نیز ناشی از همین نگاه است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا،‌ معروفخانی در دومین کنفرانس بین المللی فولادسازی و ریخته‌گری از کاظمی به دلیل توجه ویژه به فولاد به خصوص برگزاری این کنفراس تشکر کرد و گفت: از طیب نیا مدیرعامل فولاد مبارکه تشکر میکنم که در بحث های علمی و این کنفراس توجه ویژه ای دارد. همچنین از نماینده ولی فقیه،‌ امام جمعه بندرعباس  و نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز سپاسگزارم.

وی با بیان اینکه استقابل متخصصان از این کنفراس قابل تقدیر است، ‌اظهار کرد: امسال 70 نخبه را با همکاری آموزش و پرورش  و نهادهای مربوطه شناسایی و از آنها  حمایت کردیم. فولاد هرمزگان در تمامی این موارد همیشه پیشگام بوده است.

معروفخانی اظهار کرد: امسال افتخار داشتیم تندیس تعالی سازمانی را به همت کارکنان شرکت فولاد هرمزگان کسب کنیم. همچنین چندین جایزه دیگر را نیز بدست آوردیم.

‌ مدیرعامل فولاد هرمزگان گفت: امسال در دهه مبارک فجر چندین طرح را با پشتیبانی مدیرعامل فولاد مبارکه و مسئولان کلنگ زنی کردیم. فولاد هرمزگان در طرح های توسعه ای از پیشگامان فولاد کشور است. اجرای طرح های فولادی در کنار آب های آزاد هرمزگان موجب دگرگونی و بهبود فعالیت های اقتصادی و اشتغال خواهد شد و به تکمیل زنجیره فولاد کمک خواهد کرد.

دومین کنفرانس بین المللی فولاد سازی و ریخته گری مداوم سه شنبه ۱۷ اسفند ماه ساعت ۹:۰۰ در تالار آوینی بندرعباس آغاز و پس از ارائه مقالات و تبادل نظرات کارشناسان عصر چهارشنبه ۱۸ اسفند ماه به کار خود پایان خواهد داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز