خبرگزاری کار ایران

معرفی محصولات تقویت مژه و ابرو

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۹۸۹۰

محصولات سریتا از سری محصولات مراقبتی و بهداشتی هستند که توسط متخصصین شرکت سریتا با فرمول‌های ویژه تولید شده و به بازار عرضه می‌شوند. تمامی محصولاتی که در این شرکت دانش بنیان تولید می‌شوند از سری محصولات ارگانیک بوده که پس از آزمایشات و مطالعات لازم با بهترین کیفیت به دست مشتری می‌رسند.

محصولات سریتا به منظور مراقبت و درمان مو ساخته می‌شوند و هدف از تولید آن‌ها افزایش سلامت و زیبایی موهای شماست. در این مقاله قصد داریم به طور کلی در رابطه با محصولات این برند صحبت کرده و به طور جزئی برخی از بهترین و پرطرفدارترین محصولات این برند را مورد بررسی قرار دهیم.

معرفی برند سریتا

برند سریتا در سال 1383 تأسیس شد. سریتا از زیر شاخه‌های شرکت پارس آزمای طب است. برند سریتا در طول این سال‌ها تلاش کرده است از به روزترین تکنولوژی‌های روز دنیا برای تولید محصولات خود استفاده کند. همچنین به منظور بازدهی بیشتر محصولات از مرغوب‌ترین مواد گیاهی ارگانیک در تولید آن‌ها استفاده می‌شود.

معرفی محصولات برند سریتا

پس از یک دهه فعالیت جدی این برند، می‌توان گفت که تمامی محصولات برند سریتا به طور تخصصی برای رفع بیماری‌های پوست و مو تولید می‌شوند. در فرمول‌های ویژه این محصولات از مواد طبیعی و گیاهان مؤثری استفاده شده است. در ادامه محصولات سریتا را معرفی می‌کنیم:

  • محصولات مخصوص درمان شوره و درماتیت سبوروئیک
  • محصولات رفع ریزش مو و تقویت آن
  • محصولات درمانی برای پسوریازیس
  • محصولات زیبایی مو
  • محصولات برند سریتا مخصوص مصرف روزانه

معرفی سرم ابرو سریتا

این محصول در افزایش استحکام، رشد، ضخامت و حجیم شدن ابروها مؤثر است. این محصول از مواد و ترکیبات مؤثری ساخته شده است که بر روی سلول‌های فولیکولی ابرو اثر کرده و در نهایت باعث رشد مجدد ابروها می‌شود. در حال حاضر قیمت سرم ابرو سریتا در حدود 295 هزار تومان است. ترکیباتی که در این سرم ابرو به کار رفته‌اند، عبارتند از: بیماتوپراست، شبدر قرمز، نیاسین آمید، پانتنول، آلوئه ورا، ترکیب اسیدهای آمینه و ویتامین B7.

مدت زمان تأثیر سرم ابرو سریتا

این سرم به عنوان محرک قوی رشد مو به حساب می‌آید و معمولاً در طی چهار هفته اثربخشی خود را نشان می‌دهد و باعث پرپشت شدن ابروها می‌شود.

معرفی محلول تقویت کننده مژه سریتا

عوامل متعددی می‌تواند موجب ریزش و ضعیف شدن مژه‌ها شود. هر چه سن بالاتر رود، طراوت مژه‌ها نیز از بین می‌رود و توانایی بازسازی فولیکول‌ها نیز کم می‌شود. این محصول با فرمولاسیونی کارآمد به منظور تحریک، رشد و تقویت فولیکول‌های مژه ساخته شده است.

تقویت مژه سریتا باعث بازسازی مژه‌ها شده و به افزایش حجم، ضخامت و بلندی آن‌ها نیز کمک می‌کند. با استفاده از این محصول می‌توانید از ضعیف شدن و ریزش مژه‌های خود جلوگیری کنید.

مدت زمان تأثیر محلول تقویت کننده مژه سریتا

تأثیر این محلول دائمی نیست و باید همواره از آن برای داشتن مژه‌هایی پرپشت استفاده کنید. البته در اولین دوره، پس از گذشت شش ماه می‌توانید به خوبی اثر این محلول را بر روی مژه‌های خود مشاهده کنید.

معرفی کرم ابرو سریتا

این کرم ابرو سریتا بر پایه مواد مؤثر گیاهی ساخته شده و در تحریک رویش مجدد، مهار ریزش و پرپشت شدن ابروها نقش بسیار مؤثری دارد. با استفاده از این محصول از مزیت‌های بسیار زیادی همچون افزایش ضخامت موی ابرو، افزایش ماندگاری رنگ ابرو، عدم ایجاد خشکی، تقویت فولیکول‌های ابرو و ... برخوردار می‌شوید. در این کرم از عصاره‌ی گیاهانی همچون نعناع فلفلی، گزنه و مریم گلی استفاده شده است.

مدت زمان تأثیر کرم ابرو سریتا

این کرم گیاهی ابروها را تقویت کرده، به رشد آن‌ها سرعت بخشیده و از ریزش آن‌ها جلوگیری می‌کند. اگر به صورت منظم از این محصول استفاده کنید، پس از گذشت دو ماه شاهد نتایج آن خواهید بود. استفاده از این محصول به افرادی پیشنهاد می‌شود که ابروهای آن‌ها دچار ریزش شده است.

کلام آخر

در این نوشته به معرفی محصولات سریتا پرداختیم. دانستید که این برند محصولاتی را با استفاده از بهترین تکنولوژی‌های روز دنیا و با بهترین فرمولاسیون به منظور تقویت و درمان مو تولید کرده و به بازار عرضه می‌کند. اگر به فکر سلامت موهای خود هستید و می‌خواهید برای همیشه طراوات و زیبایی آن‌ها را حفظ کنید، استفاده از محصولات این برند معتبر را از دست ندهید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز