خبرگزاری کار ایران

بهترین شیوه اجرای تبلیغات بنری چیست؟

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۸۲۷۴

بهترین شیوه اجرای تبلیغات بنری چیست؟

تبلیغات بنری به‌عنوان یکی از قدیمی‌ترین انواع تبلیغات بر بستر اینترنت بوده که شیوه تبلیغات را از ابتدای ظهور این فناوری تاکنون متحول کرده است. با توجه به نقش فناوری در عرصه تبلیغات روز می‌توان استدلال کرد که فناوری‌های جدید این صنعت را تا حد زیاد متحول و تأثیرگذار کرده‌اند. همین فناوری‌ها امروزه دسترسی به اهداف تبلیغات را ساده‌تر کرده و استفاده کسب‌وکارها از آن‌ها را کاربردی‌تر ساخته‌اند. در روزگاری که کاربران زمان زیادی را در اینترنت سپری می‌کنند، اهمیت تبلیغات دیجیتال و به طبع آن کارشناسان تبلیغات دیجیتال و آژانس‌های تبلیغات دیجیتال از هرزمان دیگر بیشتر شده است. تمام کسب‌وکارهایی که خواستار افزایش تأثیر خود در فضای مجازی هستند از تبلیغات دیجیتال از انواع و اشکال مختلف استفاده می‌کنند که یکی از این انواع تبلیغات بنری است. شما به‌عنوان صاحب برند و یا یک کسب‌وکار اینترنتی می‌توانید از مزایای تبلیغات بنری در فضای مجازی استفاده کنید و برای به حداکثر رساندن این تأثیر بهتر است از تجربه کارشناسان تبلیغات به‌ویژه کارشناسان خلاق و خبره گروه تبلیغات دیجیتال دیما بهره بگیرید.

اجرای تبلیغات بنری در گروه تبلیغات دیجیتال دیما

گروه تبلیغات دیجیتال دیما به‌عنوان یکی از شرکت‌های باسابقه در عرصه فناوری و تبلیغ در فضای اینترنت فضای اختصاصی و گسترده‌ای در اختیار دارد و می‌تواند تبلیغ شمارا در شامل اپلیکیشن‌ها، وب‌سایت‌ها و صفحات مختلف رسانه‌های اجتماعی مختلف به نمایش بگذارد. کارشناسان گروه تبلیغات دیجیتال دیما تاکنون درزمینه‌ی فروش فضای تبلیغاتی و اجرای کمپین‌های تبلیغات دیجیتال با برندها و صنایع گوناگونی در سطح کشور همکاری کرده‌اند.

دیما دو پلتفرم هوشمند برای کسب‌وکارهای تبلیغ دهنده و صاحبان فضای نمایشی دارد که از طریق آن تبلیغات دیجیتال را اجرایی می‌کند. این پلتفرم‌ها که طراحی و برنامه‌ریزی آن بر اساس فناوری تبلیغات صورت گرفته به تبلیغ دهندگان این فرصت را می‌دهد که در مزایده قیمتی لحظه‌ای فضاهای تبلیغاتی حضور یافته و فضای موردنظر خود را بر اساس معیارهای خاص خود خریداری کرده و تبلیغات خود را در آن به نمایش بگذارند. این پلتفرم‌ها امکانات مختلفی برای هدف‌گیری کاربران در اختیار تبلیغ دهندگان می‌گذارد.

در اختیار داشتن فضاهای متعدد برای اجرای تبلیغات بنری توسط گروه تبلیغات دیجیتال دیما این امکان را برای تبلیغ دهندگان فراهم می‌کند تا کمپین‌های مدیریت‌شده برگزار کنند. شما می‌توانید برای تماس و مشاوره رایگان درباره تبلیغات بنری از همین لحظه با کارشناسان دیما تماس بگیرید.

تبلیغات بنری

تبلیغات بنری یکی از رایج‌ترین شکل از انواع تبلیغاتی است که برای کسب‌وکارها  در فضای اینترنت به کار می‌روند. این نوع تبلیغات در شکل‌ها، سایزها و فرمت‌های متنوعی در وب‌سایت‌ها یا اپلیکیشن ها به نمایش گذاشته می‌شوند تا مخاطب آن را از طریق کامپیوتر یا موبایل خود مشاهده کند. یکی از ویژگی‌های تبلیغات بنری این است که می‌تواند طیف گسترده و وسیعی از مخاطبان را هدف قرار دهد. اما با ظهور فناوری‌های جدید امکان هدف قرار دادن مخاطب و موارد استفاده از تبلیغات بنری نیز توسعه‌یافته است.

تبلیغات بنری اولین شکل از تبلیغات آنلاین است که در قالب‌های گرافیکی و فرمت‌هایی مثل متن، تصویر و ویدیو ظاهر می‌شود و درصورتی‌که کاربر روی آن‌ها کلیک کند، دعوت به اقدام (call to action) تعریف‌شده برای آن اجرایی می‌شود. حال CTA می‌تواند انتقال کاربر به وب‌سایت تبلیغ دهنده باشد یا حتی دانلود و نصب اپلیکیشن مدنظر تبلیغ دهنده یا حتی عضویت. تبلیغات بنری در بخش‌هایی از وب‌سایت‌ها که برای تبلیغات در نظر گرفته‌شده‌اند ظاهر می‌شود.

گروه تبلیغات دیجیتال دیما فضاهای تبلیغات بنری متنوعی در اختیار دارد که می‌تواند پیام شما را به‌عنوان تبلیغ دهنده در وب‌سایت‌ها، اپلیکیش‌‌‌های خاص تلفن‌های هوشمند، بازی‌های کامپیوتری و بازی‌های موبایلی منعکس کند تا دامنه‌ی گسترده‌ای از مخاطبان را در برگیرد.

فرمت‌های مختلف تبلیغات بنری

متداول‌ترین شکل ارائه تبلیغات بنری مستطیل شکل است، اما بر اساس تجربه‌ی کارشناسان گروه تبلیغات دیجیتال دیما هرچقدر عرض این مستطیل بیشتر باشد، تأثیر آن‌هم بیشتر می‌شود. تبلیغات بنری می‌توانند شکلی ثابت و یا متحرک داشته باشند اما فارغ از توجه به شکل این نوع از تبلیغات در هر شکلی که ارائه شوند در نتیجه کار تأثیر قابل‌توجهی خواهند داشت.

تبلیغات بنری که به شکل مستطیل‌های متوسط ( ۳۰۰*۲۵۰ ) یا بزرگ (۲۸۰*۳۳۶) هستند، چشم مخاطب را اذیت نمی‌کند و مانند تبلیغات متنی افقی، مخاطب مجبور نیست نگاه خود را از راست به چپ تغییر دهد تا کل تصویر را مشاهده کند.

نمونه تبلیغات بنری اجراشده توسط گروه تبلیغات دیجیتال دیما

از کل بازدیدهای به‌دست‌آمده 36 درصد از تبلیغات بنری در قالب مستطیل ارائه‌شده‌اند. اما بنرهای تبلیغاتی محبوب اغلب بزرگ‌تر از سایر برندها ارائه‌شده و همین امر موجب می‌شود که ازنظر تعامل و قابل‌رؤیت بودن بیشتر موردتوجه قرار بگیرند. کارشناسان اعتقاددارند که این نوع تبلیغات بنری اگر در گوشه‌های بالایی صفحات اینترنتی قرار بگیرند، بازدیدهای بهتری خواهند داشت. چراکه هرچقدر بنرهای تبلیغاتی بزرگ‌تر طراحی شوند، تأثیرگذاری و کارایی آن‌ها بیشتر می‌شود و بر اساس هر بازدید CPM (هزینه به ازای هزار نمایش) بالاتر می‌رود. کسب‌وکارهایی که از این روش استفاده می‌کنند، معمولاً بازگشت سرمایه‌ی بیشتری هم دارند.

همان‌طور که گوگل ادسنس (Google Adsense) در رابطه با موفق‌ترین و مؤثرترین سایزهای تبلیغات بنری توصیه کرده، بهتر از این نوع تبلیغات از چنین سایزهایی استفاده کنند:

  • 728*90 پیکسل- لیدربرد
  • 300*600 پیکسل نصف صفحه
  • 300*250 پیکسل مستطیل متوسط
  • 336*280 پیکسل مستطیل بزرگ

انواع تبلیغات بنری

با توجه به این‌که تبلیغات بنری در حین کمپین و پس از کمپین تبلیغاتی شما قابل‌تجزیه و تحلیل و ارزیابی هستند، می‌توان نقش آن‌ها را در افزایش آگاهی از برند تأثیرگذار توصیف کرد. انواع تبلیغات بنری به این شکل قابل‌تعریف هستند:

  • بنر تصویری ساده (یک تصویر گرافیکی که در وب و موبایل ارائه می‌شود، ابعاد مختلفی دارد و درصورتی‌که کاربر روی آن‌ها کلیک کند دعوت به اقدام (call to action) تعریف‌شده برای آن اجرایی می‌شود.)
  • بنر تعاملی و HTML5 ( بنرهای تعاملی عناصری چون تصاویر متحرک قابل طراحی هستند که تعاملی بودن آن را می‌توان عاملی برای جلب نظر مخاطب در نظر گرفت.)
  • تبلیغات بینابینی (تبلیغات بنری در اپلیکیشن‌های موبایل که هنگام عبور از یک مرحله یک تصویر ثابت یا متحرک بر اساس دقایق تعریف‌شده روی کل صفحه‌ی موبایل به نمایش درمی‌آید.)
  • تبلیغات ویدیویی درون بنری (نمایش یک ویدیو داخل فضای بنر و دعوت مخاطب به تعامل)

اجرای تبلیغات بنری با گروه تبلیغات دیجیتال دیما

 اگر شما می‌خواهید یک کمپین تبلیغات بنری برای توسعه کسب‌وکارتان، ارتقای آگاهی از برندتان و جذب مشتریان جدید راه‌اندازی کنید و به دنبال روشی مقرون‌به‌صرفه و مؤثر هستید، می‌توانید از راهکار تبلیغات بنری گروه تبلیغات دیجیتال دیما استفاده کنید.

برای راه‌اندازی یک کمپین تبلیغات بنری به ترتیب این موارد را مدنظر قرار دهید:

  • تعیین هدف کمپین
  • تعیین بودجه اجرای کمپین
  • تهیه‌ی محتوای تبلیغاتی
  • اجرای کمپین

شما می‌توانید با استفاده از راهنمایی کارشناسان خبره‌ی گروه تبلیغات دیجیتال دیما یک کمپین تبلیغات بنری اجرا کنید. کمپین‌های تبلیغاتی در شبکه‌ی دیما می‌توانند به‌صورت سلف‌سرویس (بر روی پلتفرم برندهای دیما) و یا در قالب خدمات مدیریت‌شده توسط کمپین منیجرهای حرفه‌ای دیما اجرا شوند.

برای مشاوره‌ی رایگان با کارشناسان گروه تبلیغات دیجیتال دیما تماس بگیرید

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز