خبرگزاری کار ایران

تجلیل از زنان شاغل در شرکت لوله سازی اهواز / مطالبات بانوان بررسی می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۸۲۹۳

از زنان شاغل در لوله سازی اهواز تجلیل شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت لوله سازی اهواز ، در ابتدای این نشست پس از سخنان حجت الاسلام والمسلمین بهرامی درخصوص جایگاه زن در اسلام، مهرنوش لطیفی بعنوان نماینده‌ی خانم‌ها ضمن تشکر از همراهی دکتر خنیفر و توجه ویژه‌ی ایشان به مسائل بانوان توضیح داد: یکی از درخواست‌های بانوان درنظر گرفتنِ هزینه‌ای برای خریدِ چادر به عنوان بخشی از لباس کار است.

لطیفی افزود: تعداد خانم‌ها در شرکتمان کم نیستند و درمانگاهِ شرکت مسئول خانم ندارد و خانم‌ها بارها مجبور شدند برای درمان به خارج از شرکت بروند.

وی همچنین درخطاب به مدیر عامل یاداور شد: شما تاکید کردید خانم‌ها حضور فعال داشته باشند. انتظار داریم از ظرفیت خانم‌ها برای کلاس‌های آموزشی استفاده شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت لوله سازی اهواز، دکتر خنیفر، مدیر عامل شرکت لوله سازی اهواز در پاسخ به سخنانِ نماینده‌ی بانوان گفت: همه‌ی مطالبات مطرح شده توسط مدیر منابع انسانی بررسی می‌شود.

دکتر خنیفر تاکید کرد: مسئله‌ی امور رفاهی نیز در دستور کار بود که به علت شیوع کرونا متوقف شده بود و اکنون درحال برنامه ریزی برای اجرای آن هستیم.

وی تاکید کرد: روابط عمومی نیز در به تصویر کشیدنِ زحمات بانوان در تولیداتشان توجه ویژه‌تری داشته باشند. 

دکتر خنیفر اظهار کرد: خانم‌ها منظم‌ترین کارکنان هستند و هیچ گاه اجازه نخواهیم داد حقِ آنها ضایع شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز