خبرگزاری کار ایران

اساس کار شرکت ذوب آهن اصفهان بر محور مسئولیت های اجتماعی است

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۸۲۸۲

معاون پشتیبانی و خدمات اجتماعی شرکت به عنوان سخنران روز اول ششمین کنفرانس ملی فرهنگ سازمانی و جایزه مسئولیت اجتماعی مدیریت که روزهای ۵ و ۶ بهمن ماه جاری در محل دانشگاه خاتم تهران در حال برگزاری است ، با اشاره به تاریخچه ذوب آهن اصفهان به تشریح اقدامات مختلف این شرکت در زمینه مسئولیت های اجتماعی پرداخت وگفت: اساس کار ذوب آهن اصفهان و تأسیس آن از ابتدا بر محور انجام مسولیت های اجتماعی بوده و این تعهد همچنان در ذات ذوب آهن اصفهان نهفته است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت ذوب آهن اصفهان ،‌ مهدی بهرامی کفت: در زمان تأسیس ذوب آهن اصفهان، تحول صنعتی ایران و استقلال آن در زمینه خودکفایی فولادی مد نظر بود. با این هدف ساخت شرکت شروع شد و به دنبال آن اشتغال هزاران نفر، بهره برداری و استخراج معادن، ساخت بزرگ راه ها و بسیاری از دیگر خدمات زیربنایی که هر کدام مصداق بارزی از مسئولیت اجتماعی بود آغاز شد و این اقدامات در سال های بعدی تا کنون به انحای مختلف ادامه داشته است.

معاون پشتیبانی و خدمات اجتماعی شرکت افزود: شمارش مسئولیت های اجتماعی و تجارب ذوب آهن اصفهان در این زمینه نیاز به زمانی طولانی دارد. با این حال در این زمینه می توان به نقش ذوب آهن اصفهان در تربیت نیروی متخصص برای صنایع کشور، تأسیس شرکت های فولادی، خدمات اجتماعی و درمانی مختلف در سطح منطقه و اقدامات مختلف زیست محیطی آن اشاره کرد.

بهرامی، تولید محصولات جدید و ریل ملی توسط این شرکت را در جهت استقلال ایران وبی اثر کردن تحریم ها برشمرد و گفت: ایجاد فضای سبز به میزان ۸۴ برابر بیشتر از الزامات زیست محیطی و ساخت و به کارگیری درب های فلکسیبل واحد کک سازی در زمینه کاهش و حذف آلایندگی های زیست محیطی از دیگر مصادیق مهم مسئولیت اجتماعی ذوب آهن اصفهان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز