خبرگزاری کار ایران

کاسپین رنت اجاره بنز را برای همه راحت کرد

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۳۱۳۰

برند بنز از پیشگامان تولید خودروهای لوکس و درجه یک است. شعبه اصلی این شرکت، در کشور آلمان قرار دارد. این شرکت زیرمجموعه AG-Dimler است که بیشتر خودروهای لوکس و وسیله نقلیه تجاری تولید میکنند. موسسان این شرکت کارل بنز و مورتون هستند و شعار اصلی که آنها برای نام تجاری خود انتخاب کردند، ”بهترین یا هیچ" است.

پیرو همین شعار، تابحال تمامی خودروهایی که توسط این شرکت تولید شده اند، از عملکرد بسیار مقبولی برخوردار هستند، و صاحبان خودروهای بنز، بهترین حس رانندگی را تجربه کردند. امروز این شرکت بهترین خودروهای دنیا را تولید میکند و به قدری قدرتمند است، که معتقد است هیچگاه نیاز به تعمیر پیدا نمیکند و حتی روی موتور خودروهای خود را با کاوری پوشانده و صرفا قسمت هایی جهت سرویس خودرو در دسترس قرار دارد.

در نتیجه ی همین کیفیتی که خودروهای تولیدی این برند دارد، تقاضای اجاره خودروهای بنز بیشتر از سایر انواع ماشین ها است. اغلب از تولیدات این برند برای تشریفات و مراسم های خاص استفاده می کنند، زیرا از نظر آپشن ها و امکانات رفاهی درجه یک هستند و طراحی فوق العاده شیک داخلی، این امکانات را تکمیل می کند. نشیمن و رانندگی این خودرو به قدری حس خوب القا می کند که تمامی افرادی که وسع مالی خرید خودرو در این محدوده قیمت را دارند، تولیدات این برند جز اولویت های آنهاست. به همین جهت، مجموعه ای از بهترین های این برند در  کاسپین رنت نیز موجود است تا افرادی که نیاز به اجاره بنز دارند، به راحتی از طریق یک تماس درخواست خود را ثبت کنند.

بهترین بنز های ایران

مدل های مختلف برند بنز در ایران موجود هستند و برای اجاره و فروش در دسترس قرار دارند. از انواع بنز هایی که درخواست زیادی برای اجاره دارند می توان به c200، e250، cls500 و e350 اشاره کرد. دلیل فراگیر شدن این مدل ها آپشن های خوب، ظاهر متفاوت و زیبا، فراوانی قطعات داخلی و لوازم یدکی و نشیمن راحت آنهاست.

کاسپین رنت اجاره بنز را برای همه راحت کرد

بنز c200

مرسدس بنز C200 محصول سال 2007 آلمان است که از یک موتور 4 سیلندر 16 سوپاپ توربو تامین انرژی می کند. مزیت این سری نسبت به سایر خودروهای شرکت بنز، تکنولوژی خاص موتور آن است. توربو به علت انتقال سریع تر سوخت به موتور، مصرف سوخت میانگین بالاتری نسبت به سایر موتور های تنفس طبیعی دارد. در حالیکه این مدل بنز، برخلاف داشتن توربو، مصرف پایین تری دارد. همین ویژگی این خودرو را نسبت به سایر انواع بنز متمایز می کند ، در واقع شما با مصرف کمتر بنزین میتوانید از اجاره بنز c200 با موتور توربو لذت ببرید. 

بنز e250

بنز E250 در سال 2014 طراحی و تولید شده است. معمولا در بنز سری E، موتور پایه 6 سیلندر است، اما این مدل موتور 4 سیلندر 16 سوپاپ توربو دارد که از طریق یک گیربکس 7G-Tronic Plus قدرت موتور را به چرخ ها انتقال می دهد. این مدل، جز محبوب ترین های شرکت بنز است، به طوریکه به محض ورود به ایران فروش بسیار زیادی در مدت زمان کوتاهی داشت. همچنین بازار اجاره بنز e250 نیز همواره در ایران داغ است. این خودرو نیز، برخلاف داشتن موتور توربو، مصرف سوخت کمتری نسبت به سایر موتورهای توربو شارژ دارد. از ویژگی های طراحی لوکس داخلی این ماشین، می توان به روکش چرمی دست ساز برای داشبورد اشاره کرد؛ که در کنار روکش چرمی صندلی ها و فرمان، هارمونی بسیار زیبایی ایجاد کرده است.

بنز e350

E350 با داشتن یک موتور 6 سیلندر 24 سوپاپ، توانسته محبوبیت بسیار زیادی بین طرفداران خودرو بنز داشته باشد؛ زیرا قدرت بسیار بالاتری نسبت به سایر موتورها دارد. یکی از ویژگی های متمایز این خودرو، سیستم صوتی آن است. بهره مندی از سیستم Harman Kardon به علت کیفیت صدای موسیقی خیلی معقولی که دارد، باعث شده این ماشین برای افرادی که از گوش دادن به موسیقی هنگام رانندگی لذت میبرند، یکی از بهترین گزینه ها باشد. از دلنشین ترین ویژگی های داخلی این خودرو که حس نشیمن فوق راحتی انتقال می دهد، داشتن ماساژور در 7 نقطه از صندلی و حافظه تنظیم صندلی برای سه نفر است. به این معنی که می توانید صندلی راننده را در سه حالت مختلف تنظیم و ذخیره کنید. این خودرو نیز یکی از خودرو های مجموعه کاسپین رنت می باشد و در این مجموعه با شرایط بسیار عالی می توانید برای اجاره بنز e350 اقدام کنید.

کاسپین رنت اجاره بنز را برای همه راحت کرد

اجاره انواع مرسدس بنز در کاسپین رنت

تقریبا می توان این سه خودرو از برند بنز را جز محبوب ترین های این شرکت دانست.برای اجاره این خودرو ها می توانید در خواست خودتان را از طریق کاسپین رنت ثبت کنید. این خودروها قبل از اجاره سرویس کامل می شوند. همچنین فضای داخلی و خارجی ماشین به صورت کامل داخل کارواش تمیز می شود. در نتیجه می توانید با خاطر جمع از سلامت و نظافت خودرو، آن را از کاسپین رنت اجاره کنید. مجموعه ما با یک دهه سابقه جز مراجع قابل اطمینان و معتبر اجاره خودرو محسوب می شود. در مدت زمان فعالیت خود تمام تلاشمان را کردیم تا بهترین شرایط را برای ثبت درخواست اجاره خودرو، فراهم کنیم. هدف ما رفع کمبودها و موانع موجود در این زمینه بود تا منعطف ترین شرایط را بر اساس سلیقه و سبک زندگی متقاضیان ایجاد کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز