خبرگزاری کار ایران

رئیس هیئت مدیره شرکت تهران دلتا؛

تغذیه صنایع پایین دستی نیازمند تامین به موقع مواد اولیه است

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۱۹۳۳

رئیس هیئت مدیره شرکت تهران دلتا با اشاره به اینکه به جای مُسکن باید به سمت درمان حرکت کنیم گفت: باید به برگزاری نمایشگاه‌ها مانند نمایشگاه‌های امپکس نگاه ویژه‌ای شود. هدف از امپکس این بود که آخرین دستاوردها و تولیدات صنعت کفش در یک مکان مشخص عرضه شود.

داورپناه در هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کفش، کیف، چرم و صنایع وابسته (امپکس) در گفت‌وگو با ایلنا با بیان اینکه تغذیه صنایع پایین دستی نیازمند تامین مواد اولیه است،‌ اظهار کرد: مواد اولیه این شرکت چندگانه است. به طوری که مواد اولیه چرم مصنوعی PVC ما متکی به بازارهای داخلی است که میزان تولید آن در کشور محدود است.

وی با بیان اینکه بیشتر واردات کشور مربوط به چرم مصنوعی PU است، ‌عنوان کرد: شرکت تهران دلتا تنها شرکتی است که پلی اورتان را تولید می‌کند. البته برای تولید این محصول نیز نیازمند برخی مواد اولیه هستیم که روند واردات آن بسیار سخت و وقت گیر است.

وی با بیان اینکه شرکت تهران دلتا قادر به تامین نیاز کشور است،‌ گفت: ظرفیت تولید شرکت تهران دلتا در PVC   و PU حدود 24 میلیون متر مربع است. در واقع توانایی بالقوه این شرکت به دلیل محدودیت های موجود به بالفعل تبدیل نمی شود. بخشی از این محدودیت ها عملکرد وزارت‌ خانه‌های مربوطه است. باید برای اعطلای صنعت، تولیدکنندگان را باور داشت.

رئیس هیئت مدیره شرکت تهران دلتا در خصوص حضور اتباع خارجی در این صنعت گفت: صنعت کفش نیازمند حضور کارگران ماهر و نیمه ماهر است. برخی مواقع نیز نیازمند کارشناسان خارجی هستیم؛ زیرا باید از دانش آنها استفاده کنیم.

داورپناه در خصوص نمایشگاه هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کفش، کیف، چرم و صنایع وابسته (امپکس) گفت: این نمایشگاه بعد از یک وقفه طولانی برگزار شد. معمولا نمایشگاه های بین المللی زمان‌بندی شده است و این امر باعث می شود تا شرکت‌ها برنامه‌ریزی داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز