خبرگزاری کار ایران

تعامل برای احداث نیروگاه برق فولاد مبارکه

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۷۱۷۵

رییس هیات مدیره شرکت فولاد مبارکه و دستیار ویژه وزیر صمت در بازدید از غرفه فولاد مبارکه صنعت فولاد را از مهمترین صنعت کشور دانست و گفت: شرکت فولاد مبارکه به عنوان بزرگترین تولیدکننده فولاد کشور نقش مهمی در مدیریت زنجیره تولید فولاد از معدن تا محصولات نهایی را دارد.

به گزراش خبرنگار ایلنا، نبوی با اشاره به برنامه‌ریزی کلان در فولاد گفت: تعاملی بین وزارتخانه‌های مختلف و سهامداران شرکت‌های بزرگ فولادی و زنجیره فولادی انجام شده که بتوان موضوع توازن بین زنجیره فولاد و تامین مواد اولیه صنایع پایین دستی در اولویت قرار گرفته و حل شود.

دستیار ویژه وزیر صمت با اشاره به حضور فولاد مبارکه در بورس به عنوان تامین کننده مواد اولیه صنایع پایین دستی گفت: فولاد مبارکه علاوه بر تامین کننده نیاز صنایع پایین دست ماموریت دیگری نیز بر عهده گرفته است به طوری که با توجه به کمبود برخی از مواد اولیه صنایع پایین دست این محصولات را وارد و به صنایع پایین دست کمک می‌کند.

نبوی ادامه داد: البته این ماموریت برای سایر صنایع نیز تعریف شده تا از این طریق بتوان ظرفیت تولید کشور را افزایش دهیم.

وی ادامه داد: یکی از سیاست‌های دولت این است که صنایع بالادستی مانند فولادی‌ها و پتروشیمی‌ها مواد اولیه را از برخی از کشورها وارد کند دغدغه‌ای از لحاظ تامین مواد اولیه نداشته باشید.

نبوی یکی از دغدغه‌های صنایع لوازم خانگی را کمبود ورق عنوان کرد و افزود: یکی از نگرانی‌های تولیدکنندگان لوازم خانگی کمبود ورق است این صنعت دارای ظرفیت‌هایی است که به دلیل کمبود مواد اولیه محقق نمی‌شود.

وی در خصوص تامین انرژی در صنایع گفت: ایجاد نیروگاه ‌های برق برای فولاد مبارکه در نظر گرفته شده که تعاملات آن انجام شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز