خبرگزاری کار ایران

رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس در بازدید از غرفه فولاد مبارکه مطرح کرد:

فولاد مبارکه افتخار کشور است/ بدون حواشی از فولاد مبارکه حمایت می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۷۱۳۰

تالارپشتی رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در هجدهمین نمایشگاه متافو از غرفه فولاد مبارکه بازدید و از نزدیک با مدیران این شرکت گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا تالارپشتی فولاد مبارکه را افتخار کشور دانست و گفت: این شرکت نگین صنعت کشور است و تمامی فعالان حوزه معدن حامی صنایع و تولید هستند.

رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس معتقد است: حواشی سیاسی به حوزه صنعت آسیب می‌زند ما بدون ورود به این حواشی از صنایع کشور از جمله فولاد مبارکه حمایت صد در صدی داریم.

وی از دولت و مجلس خواست از تولید و صنعت حمایت کنند.

تالار پشتی ادامه داد: اقتصاد کشور برخواسته از صنعت است دولتمردان نباید تصمیماتی اتخاذ کنند که به صنعت آسیب وارد شود حتی اگر دولت در آن صنعت سهامدار باشد.

تالارپشتی تاکید کرد: ‌دولت نباید در امور تولید دخالت و تصدی‌گری کند دولت باید تنها نقش حمایتی و نظارتی داشته باشد و اجازه دهد بخش خصوصی به تنهایی مدیریت کند. 

رییس کمیسون صنایع و معادن مجلس معتقد است تمام مشکلات در زنجیره صنعت ناشی از دخالت دولت است به عبارتی هر کجا پای دولت در میان باشد مشکل ایجاد می‌شود ما در مجلس تمام تلاش خود را می‌کنیم تا جایی که امکان دارد دخالت دولت را کاهش دهیم.

وی با بیان اینکه باید صنایع‌هایی مانند فولاد مبارکه را تکثیر کنیم گفت: باید صنایع در بازارهای جهانی حضوری پررنگ داشته باشند حتی اگر مواد اولیه را از خارج وارد کنیم.

تالارپشتی با اشاره به قدمت تاسیس فولاد مبارکه گفت: کسانی که این شرکت را تاسیس کردند افکار بزرگی داشتند و توانسته‌اند به این نقطه برساند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز