خبرگزاری کار ایران

تختال گرید X80 فولاد مبارکه با موفقیت نورد شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۶۲۵۰

محمد تاجمیر ریاحی، مدیر فروش داخلی شرکت فولاد مبارکه در حاشیه نمایشگاه متافو با حضور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تختال گرید X80 فولاد مبارکه با موفقیت در فولاد اکسین خوزستان نورد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تاجمیر ریاحی عنوان کرد: فولاد مبارکه به عنوان بزرگترین تولیدکننده ورق‌های فولاد کشور و خاورمیانه توانسته در سال گذشته نزدیک به 5 میلیون تن ورق فولادی در بازار داخلی عرضه کند. در 8 ماه سال جاری نیز حدود 4 میلیون و 100 هزار تن ورق‌های فولادی تولید و این محصول در اختیار بیش از 1200 کارخانه در کشور قرار گرفته است.

وی ادامه داد: امیدوارم در ادامه سال جاری، با توجه به سیاست‌گذاری‌ها و استراتژی‌های دولت در جهت تامین ورق‌های مورد نیاز صنایع مختلف از جمله صنایع خودروسازی، لوازم خانگی و... گام موثری برداریم.

مدیر فروش داخلی شرکت فولاد مبارکه با اشاره به مجموعه‌های رکوردهای فولاد مبارکه گفت: خوشبختانه در هفته گذشته فولاد مبارکه توانست اسلب گرید X80 را تولید و در شرکت اکسین خوزستان با موفقیت به نورد تبدیل شود. این امر، گام مهمی در کاهش وزن و ضخامت لوله‌های انتقال نفت و گاز کشور برداشته شود.

تاجمیر ریاحی افزود: پروژه‌های دیگری نیز در دست طراحی است که امیدوارم تا ماه‌های آینده در جهت خودکفایی کشور و توسعه نفت و گاز انجام گیرد.

وی در خصوص محدودیت‌های انرژی یادآور شد: محدودیت‌های انرژی به طور یقین تاثیرات خود را روی تولید خواهد گذاشت. در طول یک هفته گذشته آهن اسفنجی مورد نیاز کوره‌های ذوب کاهش پیدا کرده است. پیش‌بینی شده که حدود 20 الی 30 روز اسلب مورد نیاز تولید ورق کشور را تامین و ذخیره‌سازی کنیم اما اگر شدت قطعی‌های گاز و برق بیش از پیش‌بینی‌های انجام شده باشد مسلما در تولید ورق‌های کشور خلل ایجاد می‌شود. امیدوارم تعطیلات در حدی نباشد که باعث کاهش ورق‌های مورد نیاز شود.

مدیر فروش داخلی شرکت فولاد مبارکه خاطرنشان کرد: افزایش تولید را در زمینه اسلب‌های فولادی پیش‌بینی کرده بودیم اما به دلیل قطعی‌های برق در تابستان، شرایط به گونه‌ای رقم خورد که نتوانیم بیش از سال گذشته تولید داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز