خبرگزاری کار ایران

خرید عطر مردانه با ماندگاری بالا

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۶۰۴۹

راهنمای جامع و تخصصی خرید ادکلن و عطر مردانه با ماندگاری بالا مخصوص آقایان شیک پوش : 

خرید و انتخاب عطری باکیفیت یکی از مهم ترین دغدغه های افراد، در هنگام مراجعه به فروشگاه های آنلاین و فیزیکی عطریات است. در دوران مختلف قدرت ماندگاری یک رایحه با کیفیت همیشه به اندازه جذاب و خوشبو بودن رایحه آن اهمیت داشته و مورد توجه قرار گرفته است . 

از آنجایی که اهمیت این موضوع نیز در طی چندین سال گذشته به خاطر افزایش قیمت خرید عطر مردانه اورجینال ، دوچندان شده است ، تصمیم گرفتیم تا در یک مطلب کارشناسی به بررسی این موضوع بپردازیم . 

اساسا در زمان خرید ، فاکتورهای مختلفی برای رسیدن به انتخاب یک عطر جذاب چه برای آقایان و چه برای خانم ها وجود دارد که باید مورد توجه قرار بگیرند . امروزه به دلیل رواج پیداکردن فروش عطر مردانه تقلبی و فیک ، تشخیص محصول اصل بسیار دشوار شده است تا جایی که حتی برخی از فعالان این حوزه نیز پس از سال ها تجربه به سختی قادر به تشخیص عطر اصل و اورجینال هستند . 

به همین خاطر بررسی برخی از معیارها حتی باید قبل از مراجعه به عطر فروشی ها انجام بگیرد .

مهم ترین معیارهای تجربه خرید مطلوب عطر و ادکلن مردانه : 

مقدماتی ترین مواردی که باید درباره عطریات بدانید : 

قبل از اینکه به سراغ تشریح مباحث اصلی درباره چگونگی خرید عطر مردانه با ماندگاری بالا برویم ، بهتره که کمی در خصوص این ماده معطر اطلاعات بدست آورید . اگرچه ممکن است برای بسیاری مطرح کردن این موضوعات بدیهی به نظر برسد اما بدون شک دانستن آن به شما کمک خواهد کرد ، تا به درک درستی از ترکیبات یک عطر باکیفیت دست پیدا کنید . 

عطر چیست ؟ 

به زبان ساده ، یک عطر مخلوطی از یک روغن پایه معطر به همراه الکل می باشد که بنا به غلظت هایی که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد ، ترکیبی خوش رایحه را به وجود می آورند . هر چه غلظت اسانس یا روغن اساسی موجود در عطریات بیشتر باشد ، به همان اندازه نیز پایداری رایحه یا به عبارتی ماندگاری آن نیز افزایش پیدا می کند . اگرچه محتویات عطرها عمدتا از عصاره مواد معطر طبیعی یا مصنوعی و الکل تشکیل می شود اما مواد شیمیایی دیگری همچون تثبیت کننده ها نیز در این محلول پیچیده وجود دارد که ساختار پیچیده تری را به آن می بخشد . 

 تفاوت بین عطر ، ادو تویلت و ادو پرفیوم چیست ؟ 

واژه عطر یک اصطلاح عمومی برای توصیف هر نوع ماده‌ی معطری می باشد که از ترکیب روغن های اساسی و الکل ساخته شده باشد . با این حال در زمانی که قصد خرید عطر مردانه یا زنانه را داشته باشیم ، با کلماتی همچون پرفیوم ، ادوتویلت ، ادکلن (ادو کلن) و ... مواجه خواهیم شد. برای اینکه تفاوت بین این واژه های مرسوم در صنعت عطرسازی را بدانید ، در ادامه به صورت خلاصه به تعریف آنها می پردازیم . 

پرفیوم : کلمه ای لاتین به معنا از میان دود است که به گرانترین و غلیظ ترین نوع عطریات با درصد (20 تا 30 درصد) اشاره می کند . برخورداری از چنین غلظتی ماندگاری این گروه از عطریات را بسیار بالا برده است . 

ادو پرفیوم : این دسته نیز که برای توصیف رایحه های مردانه و زنانه به کاربرد می شود ، حاوی 15 تا 20 درصد اسانس عطر خالص بوده و معمولا قدرت ماندگاری آنها بین 5 تا 8 ساعت به طول می انجامد . 

ادو تویلت : یک ترکیب سبک با 5 تا 15 درصد روغن ضروری حل شده در الکل بوده و حدود 3 تا 5 ساعت ماندگاری دارد . 

ادکلن : پرکاربرد ترین اصطلاح برای توصیف روایح مردانه به خصوص در ناحیه آمریکای شمال بوده و از غلظتی تقریبا 4 درصد برخوردار است . 

کیفیت عطر و ادکلن خوب بر چه اساسی اندازه گیری می شود ؟

خرید عطر مردانه با ماندگاری بالا

در دنیای پرجنب و جوش عطرسازی ، اصولا از سه فاکتور ماندگاری (پایداری رایحه بر روی پوست از زمان استفاده) ، خط بو (توصیف مدت زمانی که رایحه عطر در اطراف شخص باقی می ماند) و پخش بو (نشان دهنده حداکثر فاصله ای که رایحه عطر قابل استشمام است ) برای توصیف کیفیت این محصولات معطر استفاده می شود . 

در زمان خرید عطر مردانه با ماندگاری بالا ، به دو معیار مهم دیگر که در تیتر فوق اشاره کردیم ، حتما توجه داشته باشید . 

چگونه با اطمینان عطر بخریم ؟ 

همانطور که در ابتدا اشاره کردیم ، صرف نظر از اینکه به چه رایحه ای علاقه مند هستید و یا چقدر می خواهید برای خرید ادکلن مردانه هزنیه کنید باید حتما به فروشگاهی معتبر جهت انتخاب رایحه مورد علاقه تان مراجعه نمایید . با اینکه مطالبی را در مورد خصوصیات عطرها بیان کردیم ، اما ده‌ها نکته تخصصی دیگر وجود دارند که هر کدام می توانند بر انتخاب شما آقایان تاثیرگذار باشند . دانستن تمامی این موارد برای اقشار مردم چندان ساده نیست به همین خاطر با مراجعه به یک مرکز شناخته شده و باسابقه می توانید با خیال راحت تری به بخرید، بپردازید . 

ضمانت بازگشت وجه در صورت نارضایتی مشتری و همچین گارانتی اورجینال بودن کالا دو گزنیه دیگر برای اطمینان حاصل نمودن از مناسب بودن فروشگاه مدنظر شما می باشد . به جز این موارد ، امتحان کردن رایحه به صورت اصولی بر روی پوست ، مقایسه قیمت رایحه ای که به آن علاقه مند شدید با محصولات مشابه ، اصل یا تقلبی بودن عطر و بررسی بچ کد درج شده بر روی بسته بندی محصول از دیگر فاکتورهای مهم خرید عطر مردانه با ماندگاری بالا محسوب می شود که متاسفانه بیشتر افراد به دلیل نداشتن اطلاعات کافی آنها را بررسی نمی کنند . 

خرید عطر مردانه با ماندگاری بالا

آیا گران بودن عطر یا ادکلن به معنای اصل بودن آن است ؟

معمولا گران قیمت بودن یک عطر اصلا شاخصه‌ی قابل اطمینانی برای تعیین اصل بودن آن نمی باشد . برخی افراد سودجو با فروش محصول تقلبی به جای عطر اصل و ارائه قیمتی بالا درصدد سوء استفاده از مشتریان کم تجربه هستند . همچینن به شدت توصیه می کنیم اگر به دنبال خرید عطر مردانه با ماندگاری بالا هستید به خاطر داشته باشید که روایح ارزان نیز نمی توانند ، خواسته شما را برآورده کنند . ارزان بودن یک عطر برند غالبا به دو دلیل بستگی دارد : 

1. تقلبی بودن محصول 

2. غلظت پایین   

سخن پایانی : 

پیشنهاد می کنیم هرگز بدون بررسی و شناخت برای خرید عطر اقدام نکنید و سعی داشته باشید ، حتما از فروشگاه های معتبر عطر ، رایحه دلخواه خود را تهیه نمایید . در ضمن برای افزایش ماندگاری و طول عمر این ماده معطر ، حتما آن را در یک محل خشک و خنک نگهداری نمایید . 

جهت سفارش و خرید انواع روایح اصل و برند به قیمت هایی باورنکردنی پیشنهاد می کنیم سری به این وب سایت به آدرس ( https://atricko.com ) بزنید . مطئمنا به دلیل وجود تنوع زیاد محصولات در این فروشگاه آنلاین عطر با کم ترین قیمت می توانید تجربه خریدی دلچسب را بدست آورید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز