خبرگزاری کار ایران

با هدف تحقق برنامه های وزارت صمت صورت گرفت:

برگزاری سلسله نشست‌های مانع‌زدایی و پشتیبانی از زنجیره تامین گروه سایپا برای افزایش تولید/ همراهی انجمن‌های قطعه‌سازی کشور با سایپای نوین

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۴۰۳۴

سلسله نشست های مانع‌زدایی و پشتیبانی از زنجیره تامین گروه خودروسازی سایپا با هدف تحقق برنامه‌های وزارت صمت در جهت افزایش تولید برگزار شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سایپا ، در این جلسات مدیرعامل و جمعی از مدیران ارشد گروه خودروسازی سایپا با اعضای هیات مدیره دو انجمن تخصصی صنایع همگن نیرومحرکه و قطعه‌سازان کشور و انجمن سازندگان قطعات و مجموعه های خودرو دیدار کردند.

در این جلسات که در دو روز متوالی برگزار شد، مسائل، موانع و مشکلات زنجیره تامین گروه خودروسازی سایپا از سوی زنجیره تامین گروه خودروسازی سایپا مطرح و برای رفع آنها همفکری و تصمیم‌گیری شد.

مدیرعامل گروه سایپا نیز با ارائه گزارشی از شرایط این گروه خودروسازی بر برنامه ریزی مشترک صنعت خودرو کشور اعم از خودروسازان و قطعه سازان برای تحقق اهداف وزارت صنعت، معدن و تجارت تاکید کرد.

قطعه سازان کشور نیز اصلاح قراردادهای گذشته و کاهش مطالبات خود از صنعت خودرو را مهمترین پیش نیازهای افزایش تولید برشمردند.

گفتنی است، سلسله نشست های مانع زدائی و پشتیبانی از زنجیره تامین با هدف تحقق برنامه های وزارت صمت در جهت افزایش تولید در گروه خودروسازی سایپا برنامه ریزی و اجرا شده است. پس از برگزاری این دو نشست، مقرر شد ارتباط، هم افزائی و هم سوئی گروه خودروسازی سایپا با انجمن های قطعه سازی کشور هم راستا با برنامه ریزی های وزارت صنعت، معدن و تجارت بیش از پیش در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز