خبرگزاری کار ایران

کارکنان شرکت ذوب آهن اصفهان افتخار ما هستند

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۳۷۵۶

همایش و نمایشگاه المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی (کیش اینوکس) با حضور سعید محمد مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور و مشارکت ذوب آهن اصفهان، شرکتهای بزرگ داخلی و فعالان اقتصادی در محل نمایشگاه های بین المللی جزیره کیش گشایش یافت.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت ذوب آهن اصفهان ، سعید محمد با حضور در غرفه ذوب آهن اصفهان به کیفیت ریل تولیدی این شرکت اشاره کرد و گفت: پیش تولید این محصول استراتژیک توسط ذوب آهن اصفهان مجبور بودیم ریل های بی کیفیت با نرخ بالا وارد کنیم .

 وی تأکید کرد: ذوب آهن اصفهان با تولید انواع ریل با کیفیت موجبات برون رفت از عمده چالش های موجود در توسعه راه آهن و ناوگان حمل و نقل ریلی را فراهم آورد.

محمد با بیان این که کارکنان ذوب آهن اصفهان افتخار ما هستند افزود: با توانمندی و قابلیت هایی که در کارکنان ذوب آهن سراغ دارم آن ها می توانند نیاز کشور به فولاد های سخت و آلیاژهای خاص برای صنعت حفاری را هم تولید کنند .

مشاور رییس جمهور اذعان داشت: تجربه همکاری های ما در بحث پروژهای ریلی نشان داد ذوب آهن اصفهان قادر است بخش عمده ای نیاز های کشور به محصولات استراتژیک فولادی را تامین کند.

گفتنی است؛ذوب آهن اصفهان در این نمایشگاه با دایر نمودن غرقه ای، قابلیت ها، اولویتها و فرصتهای سرمایه گذاری خود را به سرمایه گذاران، فعالان بازارهای پولی و سرمایه و متولیان پروژه های سرمایه پذیر کشور ارایه می‌نماید.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز