خبرگزاری کار ایران

با مدیریت ساپکو، شبکه تامین و حضور موثر شرکت دانش بنیان به امضا رسید

تفاهم‌نامه سه جانبه فناوری طراحی و تولید قطعات پیشرفته ایران خودرو

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۳۷۰۳

تفاهم‌نامه فناوری طراحی و تولید فرمان برقی و سانروف محصولات ایران خودرو، میان ساپکو، شرکت‌ آذین خودرو و شتاب‌دهنده دانش بنیان فاطر شریف منعقد شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی ایران خودرو، تفاهم نامه مشترک دیگری نیز در خصوص طراحی و تولید فرمان برقی میان شرکت ساپکو، شرکت بنیان صنعت اول و شتاب‌دهنده دانش بنیان فاطر شریف به امضا رسید که تا حصول نتایج و اقدامات اجرایی دنبال خواهد شد. 

شرکت ساپکو، در راستای تحقق اهداف و سیاست‌های تعیین شده اقتصاد مقاومتی و پشتیبانی از تولید فناورانه در دوران سخت تحریم‌های ظالمانه، نسبت به تعامل با قطعه‌سازان اقدام کرده است و براساس مدل جدید از توانمندی متخصصان و شرکت های دانش بنیان رویکرد توسعه داخلی سازی قطعات را اتخاذ کرده که کاهش ارزبری تولید، انتقال دانش فنی و ارتقای تحقیق و توسعه را به دنبال دارد. 

محور اصلی این تفاهم‌نامه‌ها با رویکرد توسعه و بومی‌سازی فناوری تا سطح تدوین دانش‌فنی توسط شرکت‌های دانش‌بنیان و نمونه سازی و تولید توسط شرکت سازنده است که با حضور موثر و کارشناسانه سه طرف تفاهم نامه و تشکیل تیم فنی و کارگروه تخصصی، تقاضای قیمتی (RFP) بررسی شده و در این راستا، طرح پیشنهادی تدوین و راهکارهای اجرایی ارایه خواهد  شد و شرکت ساپکو به‌عنوان ناظر، مدیریت این دو پروژه را برعهده خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز