خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل ساپکو در آیین تجلیل از بسیجیان نمونه ایران خودرو:

خودروسازی ویترین توسعه صنعتی کشور است

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۳۷۰۰

به مناسبت هفته بسیج و سالروز شهادت دانشمند هسته‌ای شهید فخری‌زاده، آیین تجلیل از بسیجیان نمونه ایران‌خودرو در سالن همایش ساپکو برگزار شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی ایران خودرو ، مدیرعامل ساپکو در این همایش، اظهار کرد: در کشاکش تحریم‌های ظالمانه، بسیجیان عرصه صنعت و تولید، با شناسایی مشکلات و ارایه راه حل‌های جهادی و عزم و همت ایثارگرانه در عرصه صنعت، خدمات‌رسانی و نقشه بیگانگان برای تعطیلی این صنعت را نقش برآب کردند.

عادل پیرمحمدی، صنعت خودرو را ویترین، لوکوموتیو و نیروی محرکه توسعه کشور دانست و با اشاره به همکاری بیش از ۶۰ صنعت به صورت مستقیم و غیرمستقیم با خودروسازی اعم از پتروشیمی، نفت، فولاد، مواد فلزی و ... اظهار کرد: در حال حاضر ۹۲ درصد ورق‌های مصرفی خودرو در داخل تولید می‌شود و این باعث افتخار ماست که با مصرف ماهانه بیش از ۵۰۰ هزار تن ورق، بزرگ‌ترین مشتری فولاد مبارکه هستیم.

پیرمحمدی ضمن اشاره به این که زنجیره قطعه‌سازی کشور در ۳۰‌ سال گذشته از ۱۰ قطعه ساز به ۱۲۰۰ سازنده افزایش یافته، این امر را مبین و گواهی بر نقش صنعت خودروی کشور در افزایش بهره‌وری، پیشگیری از خام فروشی و ایجاد اشتغال دانست.

مدیرعامل ساپکو همچنین به دستاوردهای گروه صنعتی ایران‌‌خودرو در زمینه جهادخودکفایی قطعات و توسعه ساخت داخل، اشاره کرد و گفت: از جمله افتخارات جمع جهادگر شرکت ایران خودرو و شبکه تامین قطعه‌سازی در زمان تحریم‌های ظالمانه، با تاسی از رشادت‌های بسیجیان کشور به ویژه سردار حاج قاسم سلیمانی، افزایش تیراژ روزانه تولید و توسعه ساخت داخل و تعمیق خودکفایی قطعات و مجموعه‌های خودرو بوده است.

سردار سپهر، فرمانده قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونای کشور نیز در این همایش، ضمن گرامی‌داشت هفته بسیج، گفت: تولید و توسعه، آینده کشور را می سازد و این امر با افزایش علم و آگاهی میسر خواهد شد.

وی ادامه داد: سکون برای بسیجی معنایی ندارد و باید به سوی دانش های جدید گام بردارد و از مسیر های سخت نترسد.

سردار سپهر افزود: همان‌طور که ما در حوزه‌های دفاعی و فضایی در دنیا حرفی برای گفتن داریم در صنعت خودروسازی و دیگر صنایع نیز با همت و تلاش بسیجی می توان موفق بود.

گفتنی است، در حاشیه این مراسم، نمایشگاه دستاوردهای بسیج مهندسین شرکت ایران خودرو در حوزه طراحی، تولید قطعات و مجموعه ها مورد بازدید فرماندهان نظامی سپاه محمدرسول‌الله (ص) تهران بزرگ، سازمان بسیج کارگری، مدیران ارشد ایران خودرو و بسیجیان حاضر در مراسم قرار گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز