خبرگزاری کار ایران

فاز 4 کنسانتره مس سونگون را با سرعت بیشتری پیش خواهیم برد

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۳۰۴۰

اردشیر سعدمحمدی در مراسم تودیع و معارفه مدیر مجتمع مس سونگون که به صورت ویدیو کنفرانس در دفتر تهران برگزار شد، از زحمات صادقانه بیات ماکو مدیر قبلی مجتمع مس سونگون تقدیر کرد و خطاب به جهانگیر رضوی مدیر جدید مجتمع مس سونگون، گفت: امیدوارم با تمام وجود و تلاش شبانه روزی مجموعه مس سونگون را به سمتی که بایسته و شایسته هست هدایت کرده و شرایط بهتری را نسبت به گذشته فراهم کنیم.

به گزارش ایلنا، سعدمحمدی در تشریح دلایل انتخاب مدیر جدید مجتمع مس سونگون تصریح کرد: آقای رضوی فردی تحصیل‌کرده، بحران دیده و خاک خورده است و بدنه و سیستم را می‌شناسد و سالهاست که در شرکت مس کار کرده است؛ مدیر جدید از دل  مجموعه انتخاب شد تا باعث ایجاد حس قوی‌تری در مجموعه مس سونگون شود.

وی در رابطه با تشکیل هیات اجرایی مجتمع سونگون متشکل از 3 نفر؛ که در شرکت مس نیز فعالیت می‌کنند؛ گفت: هر اندازه هیأت اجرایی قوی‌تر و محکم‌تر عمل کند به‌طور قطع  نظم و انضباط بهتر رعایت می شود؛ چراکه معتقدیم رقابت بین مجتمع ها منجر به تزریق پویایی به آنها خواهد شد.  

وی در ادامه از همه پرسنل  و مدیران مجتمع سونگون خواست تا با همدلی و حمایت و پشتیبانی از مدیر جدید سونگون زمینه را برای ارتقاء و پیشرفت مجتمع بیش از گذشته فراهم کنند.

مدیرعامل شرکت مس با بیان اینکه مدیر جدید مجتمع مس سونگون به مانند مدیر قبلی از حمایت قطعی برخوردار است، گفت: هیات اجرایی نیز به طور قطع از حمایت و کمک به مدیر مجتمع دریغ نمی‌کند.

وی اظهار کرد: از آنجایی که توسعه منجر به حیات و پویایی مجموعه می‌شود پروژه‌های ذوب، پالایش و لیچینگ، کنسانتره فاز 3  بسیار حائز اهمیت است و توسعه پروژه‌ها بر همین اساس ضرورت دارد.

فاز 4 برای مجتمع مس سونگون ضرورت است

مدیر عامل مس در ادامه خواستار سرعت بخشیدن به شروع فاز 4 کنسانتره مجتمع سونگون شد و افزود: با توجه برنامه‌ریزی‌ها و سرمایه‌گذاری های صورت گرفته برای تولید 120 هزار تن آند،  نیاز به تولید حداقل 600 هزار تن کنسانتره است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز