خبرگزاری کار ایران

معرفی روبوفارکس

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۱۳۹۶

حتما در مورد بازارهای مالی جهانی چیزهایی می‌دانید. امروزه در سراسر جهان بازارهای مالی بسیار بزرگ و پرقدرتی وجود دارد که افراد در آن به سرمایه گذاری و معامله می‌پردازند. بازار مالی مبحث تازه‌ای نیست و در طول زندگی بشر به شکل‌های مختلفی تعریف شده است. چرخه زندگی افراد بر اساس معاملات و فعالیت‌های این بازار به گردش در می‌آید. بازار مالی به دو دسته سنتی و نوین تقسیم می‌شود.

در بین این بازارهای مالی بازار فارکس به عنوان بزرگ‌ترین بازار مالی دنیا شناخته می‌شود. این بازار پتانسیل درآمدزایی بسیار بالایی دارد. شناخت این بازار مالی لازمه شناخت روبوفارکس است. برای این که بتوانید در این بازار بزرگ جهانی سرمایه گذاری کنید باید بروکر روبوفارکس را بشناسید. با توجه به پیچیدگی و گستردگی روش‌های معاملاتی در این حوزه، شناخت کافی این بروکر ضرورت و اهمیت بسیاری دارد.

بروکر روبوفارکس

در بازارهای مالی جهانی با اصطلاحات و واژگان بسیاری سر و کار دارید که شناخت هر کدام از آن‌ها نحوه فعالیت در این حوزه را برایتان شفاف‌تر می‌سازد. بروکر در واقع کارگزاری یا شرکتی است که نرخ بازار را به مشتریان خود عرضه کرده و دستورات معاملات مشتری را اجرا می‌کند. در واقع بروکر مجموعه‌ای است که به عنوان واسطه خرید و فروش‌‌های بازار مالی را انجام می‌دهد. ضمن این که به سهولت فرآیند معاملات نیز کمک می‌کند. روبوفارکس یک بروکر فارکس یا شرکت کارگزار فارکس در ایران است که حدود دوازده سال سابقه فعالیت دارد. در بازار فارکس بروکر‌های زیادی وجود دارند که خدمات متنوعی ارائه می‌دهند. قطعا هیچ کارگزاری یا بروکری بی‌عیب و نقص نیست اما بروکر روبو در طی سال‌های فعالیت خود و مشتریان بسیار زیادی که دارد ثابت کرده که قدرتمند و قابل اعتماد است.

چگونه به ربوفارکس اعتماد کنیم؟

روبو به عنوان یک کارگزار بین المللی فارکس در سال ۲۰۰۹ در قبرس آغاز به کار کرده و خدمات متنوعی در حوزه معاملات جهانی ارائه می‌دهد. این بروکر توسط قبرس و بلیز رگوله شده است. در واقع این بروکر دارای مجوزهای لازم از نهادهای نظارتی سخت گیرانه می‌باشد. به این نکته توجه کنید سازمان‌های نظارتی تحت عنوان رگولاتورها وظیفه دارند بروکرهای خوب را شناسایی کرده و بر عملکرد آ‌ن‌ها نظارت داشته باشند. بنابراین بروکرهایی که مجوز رگوله دارند، کاملا قابل اعتماد هستند و کاربران می‌توانند با اطمینان سرمایه خود را در این کارگزاری ذخیره و بیمه کنند. قطعا آمار بالای مشتریان روبو که از ۱۶۹ کشور جهان هستند مهر تاییدی بر امنیت و قابل اعتماد بودن این کارگزاری فارکس می‌باشد.

نحوه ورود به روبوفارکس

برای این که بتوانید در کارگزاری روبو فعالیت کنید باید یک حساب کاربری ایجاد کنید. در حقیقت برای انجام هر نوع معامله در این بروکر باید احراز هویت انجام دهید. قبل از هر چیزی این نکته را در نظر داشته  باشید که کارگزاری روبو فارکس برای ایرانیان فیلتر شده و سایت فارسی ندارد. به همین دلیل باید برای ورود از آی پی غیر ایران یا وی پی ان استفاده کنید. بعد این که حساب کاربری خود را ایجاد کردید، می‌توانید آن را شارژ کنید. به این صورت که می‌توانید با هر ارز دلخواه خود موجودی‌تان را افزایش داده و یا شارژ کنید. شارژ اکانت نیز با استفاده از پلتفرم‌های وب مانی، پرفکت مانی، آستروبی و غیره انجام می‌شود. مزیت این بروکر این است که برای شارژ حساب از انواع ارز دیجیتال پشتیبانی می‌کند. از طرفی واریز و برداشت ارز در این کارگزاری هیچ کارمزدی برایتان ندارد. حتی اگر خود شبکه کریپتوکارنسی از شما کارمزد اخذ کند، روبوفارکس آن را در حساب کاربری‌تان واریز می‌کند.

معرفی روبوفارکس

مزایای روبو فارکس

  • این کارگذاری از اهرم‌های معاملاتی مختلف و گزینه‌های متنوع دریافت و پرداخت بدون اخذ کارمزد پشتیبانی می‌کند.
  • در استراتژی‌ها و سبک‌های معاملاتی این بروکر هیچ محدودیتی وجود ندارد و خدمات متنوع آن با پشتیبانی کامل به صورت تمام وقت به مشتریان ارائه می‌شوند.
  • با توجه به این که دو رگولاتور معتبر جهانی آن را رگوله ساخته‌اند، امنیت بالایی دارد و حساب کاربران تا سقف بیست هزار یورو بیمه مالی می‌شود.
  • از حساب‌های معاملاتی متنوعی تشکیل شده که کاربران مبتدی تا حرفه‌ای می‌توانند متناسب با سطح آگاهی خود از آن‌ها استفاده کنند.
  • روبو به کاربران خود سرورهای مجازی رایگان و همچنین هدیه‌های رایگان ارائه می‌دهد. علاوه بر مسابقات مختلفی برگزار کرده و جوایز متعددی به کاربران اعطا می‌کند.
  • کاربران می‌توانند از پلتفرم‌ها وسرویس‌های معاملاتی که سرعت بالایی دارند، استفاده کنند.
  • این کارگزاری تحلیل‌های روزانه بازار فارکس را به مشتریان ارائه می‌دهد.
  • بروکر روبو از معاملات مختلف، کالاها، ارزهای دیجیتال، سهام‌ها و غیره پشتیبانی می‌کند و هیچ گونه واسطه گری و تقلب در عملکرد آن دیده نمی‌شود.‌

نکته: هر پلتفرمی در کنار مزایای فراوان معایبی نیز دارد. تنها عیب کارگزاری روبو این است که از زبان فارسی پشتیبانی نمی‌کند.

حساب‌های مختلف روبوفارکس

  • اگر یک کاربر مبتدی هستید و به تازگی وارد بازار فارکس شده‌اید، حساب پروسنت در روبو برایتان مناسب است. همچنین افرادی که به دنبال حساب اسلامی در این بروکر هستند، می‌توانند از حساب پروسنت استفاده کنند.
  • کاربران حرفه‌ای می‌توانند از حساب پرو استفاده کنند.
  • اگر حرفه‌ای و با تجربه هستید و به دنبال یک شرایط معاملاتی فوق العاده می‌باشید، حساب پرایم این بروکر مناسب شما است.
  • در حساب ای سی ان می‌توانید بدون واسطه اضافی فعالیت کنید.
  • اگر به دنبال استفاده از ابزارهای معاملاتی برای تحلیل در هنگام معاملات خود هستید، حساب آر ترید بهترین انتخاب است. این حساب برای تحلیل گران کاربرد بسیاری دارد.

معرفی روبوفارکس

دارایی‌های قابل معامله در روبو فارکس

کاربران می‌توانند در این بروکر دارایی‌های مختلفی از جمله : کریپتوکارنسی‌ها و ارزهای دیجیتال مختلف، طلا و فلزات گران‌بها، کالاهای مختلف، نفت، سهام شرکت‌های بزرگ دنیا و بسیاری دیگر از دارایی‌های موجود در بازار مالی را در این کارگزاری معامله کنند.

چگونه در روبو فارکس سرمایه گذاری کنیم؟

بروکر روبو کاربران ایرانی بسیار زیادی دارد اما همچنان بزرگ‌ترین مشکل آن عدم پشتیبانی از زبان فارسی است. اگر قصد ورود  به بازار معاملاتی جهانی را دارید باید اطلاعات جامعی راجع به آن داشته باشید. برای این منظور می‌توانید از طریق لینکی که در زیر درج شده است وارد سایت رولو فارکس فارسی شده و تمام این اطلاعات را به دست آورید. این بروکر فارسی با هدف پاسخگویی به سوالات کاربران ایرانی و رفع مشکلات آن‌ها راه اندازی شده است. در این سایت هر آنچه در رابطه با معامله در بازار فارکس و کارگزاری روبو احتیاج دارید، در دسترس شما است.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز