خبرگزاری کار ایران

به مناسبت هفته بسیج انجام شد؛

تقدیر مدیرعامل ذوب آهن اصفهان از فعالیت های بسیج شرکت

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۱۱۸۴

به مناسبت پنجم آذر ماه سالروز تشکیل بسیج به فرمان حضرت امام خمینی (ره) و فرا رسیدن هفته بسیج، منصور یزدی زاده مدیرعامل ذوب آهن اصفهان با اهدا لوحی از خدمات شایسته حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان قدردانی کرد .

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی ذوب آهن اصفهان ، یزدی زاده ضمن قدر دانی از تمام بسیجیان شرکت و تبریک این روز به آنان گفت : بسیجی واقعی، فردی است که در کنار مردم است و برای رفع مشکلات و نیازهای جامعه تلاش می‌کند و در پی به دست آوردن هیچ سود مادی و مقامی نیست. بسیجی در راه خدا برای کشورش آماده هر نوع فداکاری است و از وقت و مال و جانش برای سربلندی میهنش می‌گذرد.

وی اظهار داشت : هفته بسیج، یادآور مجاهدت و ایثار زنان و مردانی است که برای پاسداشت ارزش‌های اسلام عزیز و دفاع از ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف دفاعی، فرهنگی، اقتصادی، سازندگی و دیگر عرصه ها با تمام وجود وارد میدان مبارزه و جهاد شدند و فرهنگی ناب و ماندگار از اخلاص و فداکاری را به تصویر کشیدند.

سرهنگ مختاری ضمن گرامیداشت و تبریک هفته بسیج به تمام دلاورمردان بسیجی و همه کسانی که قلبشان برای این نظام و انقلاب می تپد ، گفت : برنامه های بسیج با محوریت خدمت به مردم بوده و در این راستا هفته بسیج امسال با شعار (( بسیج پاره تن مردم)) آغاز خواهد شد .

وی افزود :  بسیجیان در طول سال های گذشته از تاسیس تا کنون همواره در عرصه های ایثارگری نقش موثری ایفا نموده اند .این شجره طیبه که با فرمان امام روح اله در پنجم آذر ماه ۵۸ تشکیل شد از روز اول منشا خیر و برکات بوده و در عرصه های مختلف نقش آفرینی داشته است ،به نحوی که امروز ملت های مسلمان و استکبار ستیز از تجربه بسیج استفاده می کنند که همگی اینها متکی به اندیشه حضرت امام (ره) است .

مختاری ، گفت : تفکر بسیج یک شبکه سراسری سیاسی ، اجتماعی و نظامی در جهان است که در راستای زمینه سازی ظهور نقش آفرینی می کند. طی سالهای گذشته بسیج در عرصه های مختلف مشارکت و حضور داشته مانند حوادث طبیعی، ناآرامی های داخلی ، درمان ، ورزش، فرهنگ و به ویژه محرومیت زدایی و کمک به نیازمندان . وی خاطر نشان ساخت: حیثیت امروز نظام، تا حد زیادی مدیون بسیج و حضور همه جانبه مردم در آن بوده است و این نهاد مقدس همواره به عنوان بازویی توانمند برای ولایت فقیه و نظام مقدس‌مان در دفاع از ارزش‌های اسلام عزیز باشد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان با اشاره به اینکه بسیج ذوب آهن نیز از این قافله عشق عقب نمانده و برنامه های موثر و مفیدی ارایه نموده است گفت : ۸ مرحله کمک مومنانه در قالب توزیع بسته های معیشتی و غذای گرم به فواصل مختلف حدود۱۰۰۰۰مورد ، بازسازی و بهسازی حدود ۲۵ مدرسه، ساخت چندین باب منزل مسکونی جهت نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد، برگزاری برنامه ها و مسابقات ورزشی و کسب مقامات کشوری، شرکت در فعالیتهای علمی و پژوهشی در راستای کمک به صنعت ، برگزاری دوره های آموزشی اعم از نظامی ،دینی و مذهبی ، علمی ، فرهنگی و ....جهت پرسنل و خانواده ایشان، اجرای برنامه های   متنوع ومهیج فرهنگی در مناسبات مختلف ملی و مذهبی و کمک در اجرای برنامه های مقابله با کرونا اعم از طرح غربالگری، ضد عفونی اماکن و واکسیناسیون بخشی از برنامه های بسیج ذوب آهن طی این مدت بوده است.

وی یادآور شد : برگزاری مراسم استقبال از آغاز هفته بسیج همراه با پذیرایی از پرسنل با رعایت پروتکلهای بهداشتی، برگزاری مراسم اختتامیه مسابقات ورزشی ، دیدار با مدیران جهادی صنعت، دیدار با جانبازان و خانواده معزز شهدا، گلباران و غبارروبی مزار شهدای گمنام ذوب آهن، توزیع ۱۴ سرویس جهیزیه تهیه شده از کمک پرسنل در بین نوعروسان نیازمند (طرح شبنم مهربانی)، همایش تجلیل از منتخبین جهادی استان با حضور رییس سازمان بسیج سازندگی کشور سردار محمد زهرایی در ذوب آهن ، افتتاح ۴ باب منزل مسکونی ساخته شده توسط دلاورمردان جهادگر بسیج شرکت و حضوربسیجیان  در همایش اقتدار بسیج از جمله اقدامات این حوزه در هفته بسیج خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز