خبرگزاری کار ایران

در نشست تقدیر از طراحان برتر لباس مطرح شد؛

لزوم تدوام برگزاری نمایشگاه تهران مدکس در سالهای آینده

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۰۱۴۸

نشست تقدیر از طراحان برتر لباس در نمایشگاه تهران مدکس با حضور ابوالقاسم شیرازی و تعدادی از تولیدکنندگان و طراحان مد لباس و همچنین اعضای شورای حل اختلاف اتحادیه پوشاک برگزار شد.

به گزارش  خبرنگار ایلنا، ابوالقاسم شیرازی، رئیس اتحادیه تولید کنندگان و فروشندگان پوشاک در این نشست گفت: خوشبختانه نمایشگاه تهران مدکس امسال به خوبی برگزار شد و باید تلاش شود تا برای سال‌های بعد اشکالات و ایرادات برطرف شود. نمایشگاه امسال به خوبی توانست یک زنجیره پوشاک را نشان دهد. 

وی ادامه داد: در بسیاری از کشورهای دنیا محل برگزاری نمایشگاهها خارج از مرکز شهر است؛ زیرا مخاطب اصلی نمایشگاه‌های تخصصی مانند پوشاک تولید کنندکان و فعالان این صنف هستد و خوشبختانه ما  توانستیم با اطلاع رسانی درست و تبلیغات مخاطب اصلی نمایشگاه را دعوت و در نمایشگاه حضور پیدا کنیم. 

وی با اشاره به بحث  قاچاق پوشاک گفت: امروز برخی از  واردکنندگان پوشاک  تبدیل به تولید کننده شده‌اند و  حتی محصولات خود را صادر می کنند. 

در ادامه جلسه  تعدادی از تولیدکنندگان حاضر و نظرات خود را بیان کردند .

اسفندیاری طراح مد لباس با اشاره به مثبت بودن برگزاری این نمایشگاه گفت: اگر بخواهیم یک نمره کیفی خوب به این نمایشگاه بدهیم به خوبی می‌توانیم از 100 حداقل 70 را به این نمایشگاه بدهیم. برای ما یک فرصت بی‌نظیری بود و کاری که ما باید در طی 6 سال انجام می‌دادیم را در طی حضور در این نمایشگاه انجام دادیم و متخصصان و افرادی که جامعه هدف بودند به این نمایشگاه آمدند و خود من توانستم چند قرارداد را منعقد کنم و فرصت دیده شدن خوبی را به من داد. 

وی ادامه داد: ‌نباید این نمایشگاه‌ها جنبه نمایشی پیدا کند؛ بلکه تخصصی بودن آن باید حفظ شود؛ ولی در مجموع اولین دوره برگزاری بسیار خوب بود. 

بهمنی یکی دیگر از طراحان مد لباس نیز با اشاره به اینکه اجرای این نمایشگاه کار سختی بود که اتحادیه توانست با موفقیت پشت سر بگذارد گفت: آنچه که مهم است این بود که ما در صنف به همدیگر کمک کنیم و به نوعی شرکای تجاری یکدیگر باشیم. زیرا رقبای قوی باعث می شود که ما رشد کنیم  و باید به سمتی حرکت کنیم که اگر روزی برندهای خارجی نیز دوباره آمدند ما بتوانیم دوباره فعالیت کنیم و مردم ناگزیر به انتخاب تولیدات ما نباشند. 

صباغی وارد کننده ماشین آلات دوخت ماهان با اشاره به روند مثبت نمایشگاه گفت: باید برای سال‌های بعد تبلیغات و اطلاع رسانی تقویت شود. برای تبلیغ کالای ایرانی کارهای خوبی صورت بگیرد. متاسفانه ما امروز مجبور هستیم برای اینکه محصولات خود را بفروشیم ماشین آلات خود را تحت نام برند ترکیه بفروشیم که این روش درستی نیست و باید حمایت شود تا آپشن سازی در ایران انجام شود. 

پیمانی تولید کننده پوشاک نیز گفت: حضوردر این نمایشگاه بسیار برای ما مهم وارزشمند بود ولی باید در بحث غرفه سازی و همچنین هزینه‌های سال بعد هزینه‌های غرفه سازی بهتر مدیریت شود. 

 حسن عرب تولید کننده پوشاک نیز گفت: ایده برگزاری این نمایشگاه بسیارخوب بود  و باید در سال‌های بعد شرایطی فراهم شود که بحث فروش نیز راه‌اندازی شود؛ زیرا تک تک ایرانیان می‌توانند مخاطب این نمایشگاه باشند و گسترش چنین نمایشگاهی از فروش پوشاک قاچاق جلوگیری می‌کند. 

یوسفی‌فر تولید کننده لباس چرم نیز گفت: این نمایشگاه چون با نیت خوبی برگزار شد. اثر گذاری خوب و واکنشهای مثبتی در خارج از کشور داشت و برگزاری چنین نمایشگاهی بعد از کرونا بسیار مثبت بود و بهتر است که تقویم برگزاری این نمایشگاه بصورت بین‌المللی ثبت شود 

آقاپور تولید کننده لباس نیز گفت: نمایشگاه بسیار خوبی بود و هیچ کسی باور نمی کرد که می شود یک چنین نمایشگاهی برگزارکرد ما باید امروز به بحث مواد اولیه در تولیدات پوشاک توجه جدی کنیم. 

میرزایی تولید کننده پوشاک نیز گفت: من سال‌ها خارج از کشور در نمایشگاه‌ها ی مختلف شرکت کرده بودم و حضور در این نمایشگاه در داخل کشور برای من بسیار اهمیت داشت و این نمایشگاه بسیار شیک و زیبا بود قیمتی که برای اجاره غرفه‌ها در نظر گرفته شد خیلی خوب بود؛ اما متاسفانه هزینه غرفه سازی بسیار بالا بود .

خطایی مدیرعامل برلیان مال نیز گفت: باید فضای بهتر فروش را برای تولید کنندگان فراهم کنیم و از آنها حمایت شود؛ زیرا تولیدکنندگان امروز شرایط سختی را دارند و در این راه ما و مجموعه ما آماده همه گونه همکاری است. 

رفیع پور نیز گفت: بادید به پیشنهادات سازنده درباره نمایشگاه پوشاک سال آتی توجه جدی شود؛ خوشبختانه رضایت‌مندی نمایشگاه حدود 70 درصد بود که بسیار خوب است. 

اشکذری نیزگفت: برگزاری این نمایشگاه بسیار مثبت و خوب بود باید برای سال‌های بعد ایرادات رفع شود. 

اکبری تولید کننده پوشاک نیز گفت: به جز دور بودن مسیر نمایشگاه سایر موارد خیلی خوب بود امیدواریم سال بعد اصلاح شود. 

پروانه  تولید کننده لباس نیز گفت: برگزاری نمایشگاه خیلی عالی بود و تنها مشکل نمایشگاه هزینه‌های مربوط به غرفه سازی بود.
لزوم تدوام برگزاری نمایشگاه تهران  مدکس در سالهای آینده
 

لزوم تدوام برگزاری نمایشگاه تهران  مدکس در سالهای آینده

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز