خبرگزاری کار ایران

4 روش تبلیغاتی برای رونق کسب و کار شما

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۵۹۶۷

یک خودکار، یک فلش مموری و یا حتی یک فنجان! مهم نیست که چه محصولی هدیه می دهید، محصولاتی که لوگو و نام تجاری بر روی آن حک شده باشد، بهترین راه برای آگاهی افراد از برند شما و جمع آوری لید یا هما سرنخ است.

محصولات تبلیغاتی یک ابزار فوق العاده قدرتمند برای بازاریابی هستند، چون با هزینه نسبتا پایینی کسب و کار شما را مدام در معرض دید قرار می دهند.

هدف محصولات تبلیغاتی بر روی جذب مشتری و گرایش به سمت برند شماست. افراد همیشه از دریافت هدیه خوشحال می شوند مخصوصا اگر یک هدیه با ارزش باشد!

طبق تحقیقات به عمل آمده توسط موسسه معتبر C&B، پنجاه درصد افراد از گیفت های تبلیغاتی در زندگی روزمره شان استفاده می کنند. بسیاری از افرادی که از آنها استفاده نمی کنند نیز سعی می کنند به جای دور انداختن، آن را به کس دیگری هدیه دهند.

باید این نکته را هم بگویم که اقلام تبلیغاتی برای کسب و کار های تازه تاسیس شده و استارتاپ ها معجزه میکند!

شناخته شدن برند با هدایای تبلیغاتی

همه کسب و کار ها در آرزوی این هستند که برند شان به شهرت کافی برسد تا بتوانند در میان و یا حتی بالاتر از رقبای قدیمی خود بایستند. گیفت تبلیغاتی شرکت ها را قادر می سازند تا لوگوی خود را بر روی اقلامی که افراد به صورت روزمره از آنها استفاده می کنند حک کنند.

از آنجا که این محصولات برای مدت طولانی در خانه ها ، ادارات ، اتومبیل ها و غیره باقی می مانند ، نام تجاری شما به طور مداوم به گیرنده یادآوری می شود و به احتمال زیاد زمانی که به محصول یا خدمات مشابه شما نیاز داشته باشند، برند شما را به یاد می آورند.

معمولا افراد از دیدن روزمره یک برند بر روی وسیله ای که از آن استفاده می کنند دل زده نمی شوند و در کنار این روزمرگی لوگوی شما کار خود را میکند! ( عالی نیست؟ )

بر اساس گزارشاتی که شرکت C&B در سایت خود منتشر کرده است حدود 25 درصد از افراد پس از دریافت هدیه تبلیغاتی تصور مطلوب تری نسبت به آن شرکت داشته اند.

همچنین چیزی نزدیک به 60 درصد اشخاص هدایای تبلیغاتی که دریافت کرده اند را حدود 2 سال نزد خود نگه داشته اند مخصوصا اگر آن محصول برای آنها مفید باشد.

جذب مشتریان وفادار با هدایا تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی باعث حفظ مشتری وفادار به یک نام تجاری می شود. گیفت تبلیغاتی به برند شما پرستیژی خاص بخشیده و باعث ملموس تر شدن آن می شود.

اگر کمی تلاش کنید و سعی کنید تا هدایای تبلیغاتی تان را با برنامه ریزی مناسب و کمی خلاقیت در طرح ارائه دهید، می توانید تاثیر بسیار عمیقی بر روی مخاطبان هدف خود بگذارید. علاوه بر این ها این کار به ارتقاء مشخصات برند شما کمک شایانی می کند.

همانطور که در قبل گفتم همه دوست دارند تا هدیه بگیرند، دادن یک هدیه تبلیغاتی مانند این است که به شخص بگوییم " ممنونم از اینکه مشتری ما هستید!"

وقتی یک شخص این هدیه تبلیغاتی را دریافت می کند این حس را در او ایجاد میکند که محبت شما را با خریداری محصولات و خدمات شما جبران نماید.

طبق یک مطالعه ای که اخیرا که در نمایشگاهی در دنور انجام شد از افراد مختلف سوالاتی پرسیده شد که نتیجه آن این بود که با دادن هدیه افراد تمایل بیشتری برای حضور در آن غرفه دارند.

 85% افرادی که هدایای تبلیغاتی دریافت کرده اند با آن کسب و کار وارد همکاری و بیزنس شده اند.

هدایای تبلیغاتی بیشتر باعث می شوند که فرد با آن برند یک رابطه شخصی برقرار کند و در بعضی موارد حتی اشخاص تبلیغ زبانی برای آن برند انجام می دهند.

فروش بیشتر با هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی باعث ایجاد سرنخ های جدیدی از مشتریان شده و باعث می شوند فروش بیشتری داشته باشید. کار آن ها به نوعی مثل بیزینس کارت هاست اما با نتایجی بهتر!

چون به جای اینکه آن را مانند کارت ویزیت در کشویی بیاندازد و فراموش کند، هر روز هدیه تبلیغاتی را استفاده کرده و برند شما را می بیند.

83% افراد از اینکه یک هدیه تبلیغاتی با پیام های تبلیغاتی دریافت کنند خوشحال میشوند که 83% آنها در طی دو سال گذشته حداقل یک هدیه تبلیغاتی دریافت کرده اند نام آن شرکت را به یاد می آورند.

درک مزایای محصولات تبلیغاتی برای پیاده سازی صحیح آنها در کمپین تبلیغاتی شما ضروری است.

 

به صرفه بودن هدایای تبلیغاتی

اگر بخواهیم اقلام تبلیغاتی را با سایر روش های بازاریابی مقایسه کنیم، محصولات تبلیغاتی نسبت به تاثیری که برای برند شما دارند میتوانند بودجه کمپین های تبلیغاتی تان را به شدت کاهش دهند.

توزیع کننده های هدایای تبلیغاتی مثل آرتین گیفت سعی میکنند تا علاوه بر حفظ کیفیت محصولاتشان، قیمت آن ها را در پایین ترین حد ممکن نگه دارند تا مشتریانشان را برای خرید انبوه ترغیب کنند.

همیشه این موضوع را در نظر بگیرید تاثیری که محصولات تبلیغاتی بر روی برند تان می گذارند، بسیار بیشتر از هزینه ای است که می کنید.

اکثر افرادی که گیفت تبلیغاتی دریافت می کنند آن را حدود 6 ماه نگه می دارند و بعد به شخص دیگری می دهند.

همین موضوع ساده میتواند نرخ تاثیرگذاری کمپین تبلیغاتی شما را نسبت به بودجه ای که هزینه کرده اید را بسیار بالا ببرد!

بر اساس آمار هایی که موسسه معتبر فوربز ( forbes.com ) در وب سایت خود منتشر کرده است، هدایای تبلیغاتی نسبت به روش هایی مثل رادیو، تلویزیون، روزنامه، مجلات و … می توانند تا 66% به صرفه تر باشند.

انتخاب بهترین هدیه تبلیغاتی برای کمپین تبلیغاتی

برای اینکه بتوانید به صورت صحیح هدایای تبلیغاتی را در کمپین های خود استفاده کنید باید شناخت درستی از آنها داشته باشید. شما به عنوان یک بیزینس من و مدیر کارکشته در زمینه کاری خودتان، هنگام دادن هدیه تبلیغاتی باید شناخت درستی از او و جایگاهش داشته باشید و اینکه تا چه حد میتواند برای او مفید باشد. همکاران ما در شرکت آرتین گیفت آماده ارائه بهترین هدایای تبلیغاتی ارزان گرفته تا مدل های مختلف پاور بانک تبلیغاتی، فلش مموری تبلیغاتی، اسپیکر تبلیغاتی و … به شما عزیزان هستند که به معرفی آن ها می پردازیم.

1- هدایای تبلیغاتی آرتین گیفت

هدایای تبلیغاتی آرتین گیفت شامل:

  • جعبه ابزار تبلیغاتی آرتین گیفت
  • تی شرت تبلیغاتی آرتین گیفت
  • آفتابگیر تبلیغاتی آرتین گیفت
  • لیوان و ماگ تبلیغاتی
  • ست مدیریتی تبلیغاتی
  • جاسوئیچی تبلیغاتی
  • کلاه تبلیغاتی
  • خودکار تبلیغاتی

4 روش تبلیغاتی برای رونق کسب و کار شما

2- هدایای تبلیغاتی دیجیتال آرتین گیفت

هدایای تبلیغاتی دیجیتال آرتین گیفت شامل:

در ادامه به معرفی مختصر بعضی از مهم ترین محصولات آرتین گیفت می پردازیم.

4 روش تبلیغاتی برای رونق کسب و کار شما

فلش مموری تبلیغاتی آرتین گیفت

این روز‌ها با توجه به افزایش دیجیتالی شدن کار‌ها، افراد زیادی از فلش مموری استفاده می‌کنند. فلش مموری تبلیغاتی در انواع مختلف چرم، فلزی، چوبی چاپ می‌شود. فلش مموری که برای تبلیغات انجام می‌گیرید باید به صورت خاص و اختصاصی تولید شود. ظاهری زیبا و شیک داشته باشد، نام و نشان برند را نشان دهد. اگر دوست داشته باشید می‌توانید عکس یا تصویری نیز روی فلش قرار دهید.

همانطور که در بالا ذکر کردیم باید هدیه تبلیغاتی به گونه‌ای باشد که مشتری و مخاطب شما همیشه آن را پیش خود نگه دارد و استفاده نماید. فلش مموری به دلیل کاربرد زیادی که دارد در هر لحظه و هر مکانی می‌تواند با خود حمل شود و نام و برند شما توسط افراد زیادی دیده شود.

4 روش تبلیغاتی برای رونق کسب و کار شما

 

پاور بانک تبلیغاتی آرتین گیفت

پاور بانک جزو وسایل تبلیغاتی ساده و قابل حمل راحت محسوب می‌شود. فرقی نمی‌کند در محل کار، خانه و یا در مسافرت باشید این وسیله را در هر مکان و زمانی باشید می‌توانید آن را با خود حمل کرده و استفاده نمایید. پاور بانک تبلیغاتی در انواع حجم‌ها و مدل‌ها همراه با تنوع رنگی مختلف می‌تواند استفاده شود. این نوع را می‌توانید جزو بهترین و خاص‌ترین هدایای تبلیغاتی خود قرار دهید.

پاور بانک تبلیغاتی یک روش موثر برای تبلیغ دائمی است. حال فرض کنید اگر کیفیت این پاور منحصر به فرد و عالی باشد همیشه نام برند شما در ذهن آن‌ها ماندگار و تأثیر آن دو چندان خواهد شد. و این را در نظر بگیرید وقتی آماده رفتن به بیرون می‌شوند در کنار تبلت و گوشی خود پاور بانک تبلیغاتی خود را هرگز فراموش نمی‌کنند و جزو وسایل ضروری خود به حساب می‌آورند.

اسپیکر تبلیغاتی بلوتوثی آرتین گیفت

هدیه دادن آن هم از نوع اسپیکر تبلیغاتی می‌تواند روی مخاطبان شما تاثیر چند برابری داشته باشد. اسپیکر جزو هدایای خاص و لاکچری به حساب می‌آید و کمتر شرکت یا موسسه‌ای را می‌توان یافت که از این راه بخواهد تبلیغ کند. سعی کنید با این کار آوازه و صدای خود را به دیگر مخاطبان خود ارائه دهید. اتصال و برقرار کردن با بلوتوث یکی از مزیت‌های مهم تلقی می‌شود که با آن می‌توان به راحتی به دستگاه‌های دیگر وصل شد و آهنگ و موسیقی مورد علاقه را گوش داد. در دهه‌های اخیر استفاده از این جور وسایل بسیار زیاد شده است و یک راه کاربردی و تبلیغاتی برای به نمایش دادن صدای برندتان می‌باشد. همچنین افراد زیادی که این استیکر تبلیغاتی بلوتوثی شما را ببیند باعث رشد و شناخته‌تر شدن برندتان می‌شود و درآمد شما افزایش می‌یابد.

هدیه تبلیغاتی معرف برند شما

هر یک از هدایای تبلیغاتی که در بالا برایتان ذکر کردیم به نوع خود روی مخاطب و احساسات آن‌ها تاثیر به سزایی دارد. ما در سایت آرتین گیفت این امکان را برای شما عزیزان فراهم نموده‌ایم تا با انواع وسایل تبلیغاتی بتوانید برند و لوگوی خود را برای همگان به نمایش بگذارید. آرتین گیفت با تنوع محصولات و کیفیتی که ارائه می‌دهد محصولات شما را جذاب‌تر و زیباتر طراحی کرده و شما از آن برای افزایش تاثیر بر مشتریان و مخاطبان خود می‌توانید بهره ببرید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز