خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل صنایع شیر ایران در نشست با بازار اعلام کرد:

توسعه لجستیک اولویت پخش سراسری پگاه

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۹۳۰۹

توسعه لجستیک و ارتقای عملکرد ویزیت‌های شرکت پخش سراسری بازارگستر پگاه در اولویت امور قرار گیرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه) ، عبداله قدوسی مدیرعامل صنایع شیر ایران در بازدید وضعیت پوشش محصولات پگاه در فروشگاه های شهر تهران و جلسه با مهدی صولی مدیرعامل پخش سراسری بازارگستر پگاه ضمن اعلام این مطلب افزود: امیدواریم وضعیت رو به جلو در فروش پگاه با برنامه‌ریزی جدید تا دهه فجر به رکورد قابل توجهی در فروش منجر شود.

   او تاکید کرد: لازم است برنامه‌ریزی منسجم در راستای ارائه و معرفی محصولات جدید نیز در دستور کار قرار گیرد.

   قدوسی ضمن تقدیر از عملکرد برخی از مناطق در توسعه و افزایش حضور ویترینی پگاه تصریح کرد: صنایع شیر ایران و شرکت‌های تولیدی در تامین سبد محصولات و ارتقای فروش پگاه آماده هرگونه همکاری است.

 گفتنی است، صبح و عصر امروز و با حضور مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه) برنامه بازارگردی در شهر تهران و مناطق شرق، جنوب، مرکز و غرب اجرا و وضعیت حضور ویترینی پگاه بررسی و چالش‌های مرتبط شناسایی شد.

   در این برنامه، معاونت تولید صنایع شیر ایران، مدیرعامل شرکت پخش سراسری بازارگستر پگاه و جمعی از مدیران و مشاوران حوزه بازار نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز